YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 22.12.2024 11:49:13
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.12.2024 19:51:14
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 16.12.2024 21:00:04

Kişisel Bilgiler

DOÇ. DR NUR ÇAĞLAR ÇETİNKAYA




Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2015 - 2019

KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/

Tez Adı: Ürün konumlandırmanın Ankara ve Çankırı'da yerleşik x, y, z kuşaklarındaki satınalma niyetlerine etkisinin ölçülmesine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma

Yüksek Lisans

2005 - 2008

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/MALİYE (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Denizli'de faaliyet gösteren işletmeler açısından vergi planlamasının gerekliliğine alternatif bir bakış

Lisans

1999 - 2004

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İKTİSAT BÖLÜMÜ/İKTİSAT PR. (İÖ)/

Tez Adı: ---

Önlisans

2017 - 2020

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ/HUKUK BÖLÜMÜ/ADALET PR. (AÇIKÖĞRETİM)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2024 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2013 - 2020
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
MESLEK YÜKSEKOKULU / FİNANS BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2020 - 2024
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
MESLEK YÜKSEKOKULU / FİNANS BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkanı
2024 - 2027
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2024 - 2027
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Enstitü Müdür Yardımcısı
2024 - 2027
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Dış Ticaret İşlemleri ve Yönetimi II,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Uluslararası Fuarlar,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Veri Toplama ve Analizi Teknikleri,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)

BANKA HUKUKU,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

VERİ TOPLAMA ve ANALİZİ TEKNİKLERİ,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

KAZA ve NAKLİYAT SİGORTALARI,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

HALKLA İLİŞKİLER ve İLETİŞİM,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

GENEL EKONOMİ,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

HALKLA İLİŞKİLER ve İLETİŞİM,2021-2022,Önlisans (Türkçe)

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ,2021-2022,Önlisans (Türkçe)

BANKA HUKUKU,2021-2022,Önlisans (Türkçe)

DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ,2021-2022,Önlisans (Türkçe)

KAZA ve NAKLİYAT SİGORTALARI,2021-2022,Önlisans (Türkçe)

BANKA SİGORTA PAZARLAMASI,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

BANKA HUKUKU,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

GENEL EKONOMİ,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

KAZA ve NAKLİYAT SİGORTALARI,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

TEMEL İKTİSAT,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

BANKA SİGORTA PAZARLAMASI,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

HALKLA İLİŞKİLER ve İLETİŞİM,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

BANKA HUKUKU,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

KAZA ve NAKLİYAT SİGORTALARI,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

BANKA SİGORTA PAZARLAMASI,2018-2019,Önlisans (Türkçe)

BANKA HUKUKU,2018-2019,Önlisans (Türkçe)

KAZA ve NAKLİYAT SİGORTALARI,2018-2019,Önlisans (Türkçe)

DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ,2018-2019,Önlisans (Türkçe)

TEMEL İKTİSAT,2018-2019,Önlisans (Türkçe)

BANKA SİGORTA PAZARLAMASI,2017-2018,Önlisans (Türkçe)

DIŞ TİCARET VE KAMBİYO İŞLEMLERİ,2017-2018,Önlisans (Türkçe)

KAZA ve NAKLİYAT SİGORTALARI,2017-2018,Önlisans (Türkçe)

TEMEL İKTİSAT,2017-2018,Önlisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 10

Makale Adı : Effect of Product Color Lightness on Hedonic Food Consumption: The Regulatory Role of Hedonic and Extrinsic Value

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Dergi Adı : Alanya Akademik Bakis
Cilt : 6
ISSN : 2547-9733
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Factors Affecting Consumers' Continuance Intention Online Home Appliances Under The Expectation Confirmation Model

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, KARTAL CİHAT
Dergi Adı : Journal of Emerging Economies and Policy
Cilt : 7
ISSN : 2651-5318
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Çevrimiçi Alışveriş Sitelerine Yapılan Online Şikayetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi (Investigation of Online Complaints Made to Online Shopping Sites by Content Analysis)

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Dergi Adı : İşletme Araştırmaları Dergisi
Cilt : 14
ISSN : 1309-0712
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Tüketicilerin Organik Gıdaları Satın Alma Niyetine Etki Eden Tasarruf Eğilimi, İnanç ve Çevresel Faktörlerin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, DURUKAN TÜLİN, KARAOĞLAN SERHAT
Dergi Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1308-5549
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Tüketici Rezonansının Sosyal Medya Sitelerinden Satın Alma Niyetine Etkisi

Yazar Bilgisi : KARAOĞLAN SERHAT, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, DURUKAN TÜLİN
Dergi Adı : Beykoz Akademi Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2651-5393
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : İndirim Duyarlılığının İmpulsif Satın Alma Davranışına Etkisinde Mağazaya Ait Uyarıcıların Düzenleyici Rolü

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Dergi Adı : Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1309-3762
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Intermediary Role of Brand Trust in the Relationship between Customer Satisfaction andCustomer Loyalty

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN
Dergi Adı : Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
Cilt : 15
ISSN : 2667-5625
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Tüketici İlgilenimi ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerinde Markaya Duyulan Güvenin Düzenleyici Etkisi

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Dergi Adı : Uluslararası İşletme ve Ekonomi Çalışmaları Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2718-0247
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Ürün Konumlandırmanın Ankara ve Çankırı’da Yaşayan X Kuşağının Satınalma Niyetine Etkisinin Ölçülmesine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN
Dergi Adı : Business & Management Studies: An International Journal
Cilt : 7
ISSN : 2148-2586
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Re-Positioning Effects on Centuries-Old Brands: Piyale Case

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN
Dergi Adı : International Journal of Business and Management Invention
Cilt : 6
ISSN : 2319-8028
Yayın Tarihi : 2017

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 48

Makale Adı : 13. Bölüm: Alan Çalışması

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar - I

Yazar Bilgisi : EÇ Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Brand Hate with Causes and Consequences

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI İLE TÜKETİCİ SAVUNMASIZLIĞINA İLİŞKİN KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Ekolojik Tüketicilerde Çevresel Farkındalık ve Duyarlılığın Satın Alma Niyetine Etkisi

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Factors Affecting Consumers' Continuance Intention Online Home Appliances Under The Expectation Confirmation Model

Yazar Bilgisi : CK Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 3*

Makale Adı : Çevrimiçi Alışveriş Sitelerine Yapılan Online Şikayetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi

Yazar Bilgisi : NÇ Çetinkaya
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Relationship between Product Positioning and Purchase Intention: A Cross-Generation Comparison

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI İLETÜKETİCİ SAVUNMASIZLIĞINA İLİŞKİN KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : BLOCKCHAIN INNOVATIVE BUSINESS PROCESSES AND LONG-TERM SUSTAINABILITY

Yazar Bilgisi : G Mert, SK Zeren, O Yılmaz
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Effect of product color lightness on hedonic food consumption: The regulatory role of hedonic and extrinsic value

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Factors Affecting Consumers' Continuance Intention Online Home Appliances Under The Expectation Confirmation Theory

Yazar Bilgisi : CK Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Çizgi Film Karakterlerinin Ebeveynlerin Satın Alma Niyetine Etkisi

Yazar Bilgisi : ÖŞ Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı :

Makale Adı : GLOBAL SOCIAL MEDIA & ITS IMPACT

Yazar Bilgisi : BA Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, CİHAT KARTAL
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : ISLAMIC FINANCIAL PRODUCTS in terms of MARKETING MIX ELEMENTS

Yazar Bilgisi : OK Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İndirim Duyarlılığının İmpulsif Satın Alma Davranışına Etkisinde Mağazaya Ait Uyarıcıların Düzenleyici Rolü

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Hikaye ve pazarlama ilişkisi: Marka hikayesi - anlatı katılım ölçeği perspektifinde bir analiz

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Tüketicilerin Organik Gıdaları Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : NÇ Çetinkaya, T Durukan, S Karaoglan
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : The Regulatory Role of Stimulants Against Store in the Effect of Discount Sensitivity on the Impulse Purchase Behavior

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Tüketici rezonansının sosyal medya sitelerinden satın alma niyetine etkisi

Yazar Bilgisi : S KARAOĞLAN, NÇ ÇETİNKAYA, T DURUKAN
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Online alışveriş sitelerine yapılan çevrimiçi şikayetlerin içerik analizi ile incelenmesi

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Parallel Import and Gray Marketing Differentiation: A Review on Consumer Preferences

Yazar Bilgisi : OK Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Tüketicilerin Organik Gıdaları Satın Alma Niyetine Etki Eden Tasarruf Eğilimi, İnanç ve Çevresel Faktörlerin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : TD Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, SERHAT KARAOĞLAN
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Tüketicilerin Sinizm Düzeyleri ve Satın Alma Niyetlerine Etkisinde E-Wom’un Düzenleyici Rolü

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Yenilik Yayım Teorisi Kapsamında Ünlülerin Yer Aldığı Reklamların Satın Alma Niyetine Etkisi: Kadın Tüketiciler Üzerine Bir Değerlendirme

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Factors That Affecting Intention to Use Energy-Efficient Household Appliances in Turkey: An Empirical Analysis

Yazar Bilgisi : NURÇÇ TÜLİN DURUKAN, SERHAT KARAOĞLAN
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Hizmet Kalitelerine İlişkin Müşteri Şikayetleri: Bir İçerik Analizi

Yazar Bilgisi : N Çağlar Çetinkaya
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Intermediary role of brand trust in the relationship between customer satisfaction and customer loyalty

Yazar Bilgisi : T Durukan, NC Cetinkaya
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Tüketici İlgilenimi ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerinde Markaya Duyulan Güvenin Düzenleyici Etkisi

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 7

Makale Adı : PERAKENDE TİCARET SEKTÖRÜNDE ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMİ İLE FİNANSAL PERFORMANSIN BELİRLENMESİ

Yazar Bilgisi : ÖGO KÖKTÜRK, ÖGNÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK PERFORMANSININ ÖLÇÜMÜ: ÖZEL SERMAYELİ BANKA ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : NÇÇ Onur KÖKTÜRK
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Consumption Habitudes Changed fromTraditional Markets to Supermarkets

Yazar Bilgisi : TD Nur Caglar Cetinkaya
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : A comparative study on the effect of product positioning on the purchase intention of x generation living in Ankara and Cankiri

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA, T DURUKAN
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Ürün konumlandırmanın Ankara ve Çankırı’da yaşayan x kuşağının satın alma niyetine etkisinin ölçülmesine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma

Yazar Bilgisi : NUR ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, T DURUKAN
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Ürün konumlandırmanın Ankara ve Çankırı’da yerleşik X, Y, Z kuşaklarındaki satın alma niyetlerine etkisinin ölçülmesine yönelik karşılaştırmalı bir araştırma

Yazar Bilgisi : NÇ Çetinkaya
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 10

Makale Adı : ÜRÜN KONUMLANDIRMANIN ANKARA VE ÇANKIRI’DA YAŞAYAN X KUŞAĞININ SATINALMA NİYETİNE ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA, T DURUKAN
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Satınalma Davranışı Üzerinde Sosyal Medya Kullanımın Etkileri

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : THE EFFECT OF PRODUCT POSITIONING TO GENERATIONS’ CONSUMPTION BEHAVIORS: CONCEPTUAL FRAMEWORK

Yazar Bilgisi : TD Nur Caglar Cetinkaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : MARKA BAĞLILIĞININ MARKA AŞKI ARACILIĞI İLE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: AKILLI TELEFON ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Y KUŞAĞI TÜKETİCİLERİNİN ONLINE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ SATIN ALMA KARARLARINA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Re-positioning effects on centuries-old brands: Piyale case

Yazar Bilgisi : TD Nur Caglar Cetinkaya
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : MESLEK YÜKSEKOKULU BANKACILIK SİGORTACILIK PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER PLANLARININ LOGİT MODEL İLE İNCELENMESİ: ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : ÖGO KÖKTÜRK, ÖGNÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : DOĞAL TAŞ ÜRÜNLERİNİN PAZARLANMASINDA KULLANILAN STRATEJİLER: DENİZLİ ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : TD Nur Caglar Cetinkaya
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Mobil Pazarlamaya Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi: Çankırı ve Kırşehir Örneği

Yazar Bilgisi : NÇÇ Tülin DURUKAN, Mustafa TECİMEN, Fatma TETİK
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Kredi kartı sahipliğinde tüketicilerin tercihlerini etkileyen faktörler

Yazar Bilgisi : ÖGDO KÖKTÜRK, ÖGDNÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı : 1*

Makale Adı : PAZARLAMA VE ORGANİZASYON PERSPEKTİFİNDEN KURAMLAR VE TARTIŞMALAR

Yazar Bilgisi : Ş KARABULUT
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Global Social Media & Its Impact on Consumers

Yazar Bilgisi : NÇ Çetinkaya, C Kartal, B Adil
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Factors that affecting intention to use energy-efficient household appliances in Turkey: an empirical analysis

Yazar Bilgisi : T DURUKAN, S KARAOĞLAN, NÇ ÇETİNKAYA
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 7

Makale Adı : Effect of Product Color Lightness on Hedonic Food Consumption: The Regulatory Role of Hedonic and Extrinsic Value

Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Makale Adı : Çevrimiçi Alışveriş Sitelerine Yapılan Online Şikayetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi (Investigation of Online Complaints Made to Online Shopping Sites by Content Analysis)

Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Makale Adı : Tüketicilerin Organik Gıdaları Satın Alma Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Makale Adı : İndirim Duyarlılığının İmpulsif Satın Alma Davranışına Etkisinde Mağazaya Ait Uyarıcıların Düzenleyici Rolü

Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Makale Adı : TÜKETİCİ REZONANSININ SOSYAL MEDYA SİTELERİNDEN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ

Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Makale Adı : Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Rolü

Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Makale Adı : ÜRÜN KONUMLANDIRMANIN ANKARA VE ÇANKIRI’DA YAŞAYAN X KUŞAĞININ SATINALMA NİYETİNE ETKİSİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : -

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 19

Bildiri Adı : Çizgi Film Karakterlerinin Ebeveynlerde Oluşturduğu Tutumların Satın Alma Niyetine Etkisi

Etkinlik Adı : 26. Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, ŞENLİK ÖZLEM
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması>ÇİZGİ FİLM,ÇOCUK TÜKETİCİLER,TÜKETİCİ DAVRANIŞI
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2022
Basım Tarihi :03.08.2022

Bildiri Adı : Online Alışveriş Sitelerine Yapılan Çevrimiçi Şikayetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi

Etkinlik Adı : ICBM21- International Congress on Business and Marketing'21
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Pazarlama İletişimi>tüketici davranışı, online alışveriş, müşteri şikayetleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.12.2021
Basım Tarihi :09.01.2022

Bildiri Adı : Tüketicilerde Yeşil Ürün Farkındalığı ve Çevresel Duyarlılığın Yeşil Ürün Satın Alma Eğilimi ile İlişkisi

Etkinlik Adı : Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Pazarlama İletişimi>yeşil pazarlama, tüketici davranışı, çevresel pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.12.2021
Basım Tarihi :12.12.2021

Bildiri Adı : Hikaye ve Pazarlama İlişkisi: Marka Hikayesi-Anlatı Katılım Ölçeği Perspektifinde Bir Analiz

Etkinlik Adı : I. International Marmara Scientific Research and Innovation Congress
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması>hikayeleştirme,marka hikayesi,reklam
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.08.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.08.2021
Basım Tarihi :28.08.2021

Bildiri Adı : Environmental Awareness Effect on Attitudes towards Energy-Efficient Household Appliances in Turkey

Etkinlik Adı : ICONBEST International Congress for Business, Education, Sport and Tourism 2020
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DURUKAN TÜLİN, KARAOĞLAN SERHAT, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi>Environmental knowledge, household appliances, energy efficiency, green marketing
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.11.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.11.2020
Basım Tarihi :11.11.2020

Bildiri Adı : Analyzing the Perception Level of the Store Atmosfere of Customers in terms of Demographic Variables

Etkinlik Adı : ICONBEST International Congress for Business, Education, Sport and Tourism 2020
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi>storeatmosphere, demographic variables, purchasing behavior.
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.11.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.11.2020
Basım Tarihi :11.11.2020

Bildiri Adı : Yenilik Yayım Teorisi Kapsamında Ünlülerin Yer Aldığı Reklamların Satın Alma Niyetine Etkisi: Kadın Tüketiciler Üzerine Bir Değerlendirme

Etkinlik Adı : Uluslararası Göbeklitepe Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.06.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.06.2020
Basım Tarihi :29.06.2020

Bildiri Adı : Hizmet Kalitelerine İlişkin Müşteri Şikayetleri: Bir İçerik Analizi

Etkinlik Adı : Selçuk Zirvesi II. Uluslararası Uygulamalı Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması>müşteri şikayeti,indirim marketler,hizmet kalitesi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.06.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.06.2020
Basım Tarihi :11.06.2020

Bildiri Adı : Kredi Kartı Sahipliğinde Tüketicilerin Tercihlerini Etkileyen Faktörler

Etkinlik Adı : Selçuk Zirvesi II. Uluslararası Uygulamalı Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,KÖKTÜRK ONUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması>bireysel bankacılık,kredi kartı,tüketici davranışı
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.06.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.06.2020
Basım Tarihi :11.06.2020

Bildiri Adı : Kurumsal Sürdürülebilirlik Performansının Ölçümü: Özel Sermayeli Banka Örneği

Etkinlik Adı : II. Business Organization Research Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÖKTÜRK ONUR,ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Bankacılık ve Sigortacılık
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.09.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.09.2019
Basım Tarihi :30.09.2019

Bildiri Adı : Consumption Habitudes Changed fromTraditional Markets to Supermarkets

Etkinlik Adı : II. International Congress of Business, Economics and Marketing
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :24.04.2019

Bildiri Adı : Perakende Ticaret Sektöründe Çok Kriterli Karar Verme Yöntemi ile Finansal Performansın Belirlenmesi

Etkinlik Adı : II. International Congress of Business, Economics and Marketing
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÖKTÜRK ONUR,ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Finans
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.04.2019
Basım Tarihi :24.04.2019

Bildiri Adı : The Effect of Product Positioning to Generations’ Consumption Behaviors: Conceptual Framework

Etkinlik Adı : International Business, Economics Marketing Conference, 2018
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2018
Basım Tarihi :16.10.2018

Bildiri Adı : Marka Bağlılığının Marka Aşkı Aracılığı ile Tüketici Davranışlarına Etkisi: Akıllı Telefon Örneği

Etkinlik Adı : ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.05.2018
Basım Tarihi :10.05.2018

Bildiri Adı : Y Kuşağı Tüketicilerinin Online Alışveriş Sitelerine Yönelik Tutumlarının Satın Alma Kararlarına Etkisi

Etkinlik Adı : ASEAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.05.2018
Basım Tarihi :10.05.2018

Bildiri Adı : Satınalma Davranışı Üzerinde Sosyal Medya Kullanımın Etkileri

Etkinlik Adı : ASOS IV. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :09.05.2018

Bildiri Adı : Meslek Yüksekokulu Bankacılık Sigortacılık Programı Öğrencilerinin Kariyer Planlarının LOGIT Model ile İncelenmesi: Çankırı Karatekin Üniversitesi Örneği

Etkinlik Adı : IV. MESTEK Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,KÖKTÜRK ONUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Bankacılık ve Sigortacılık
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :01.07.2017

Bildiri Adı : Doğal Taş Ürünlerinin Pazarlanmasında Kullanılan Stratejiler: Denizli Örneği

Etkinlik Adı : III. MESTEK Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.04.2016
Basım Tarihi :01.06.2016

Bildiri Adı : Mobil Pazarlamaya Yönelik Tüketici Tutumlarının İncelenmesi: Çankırı ve Kırşehir Örneği

Etkinlik Adı : 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR,DURUKAN TÜLİN,KORKMAZ FATMA,TECİMEN MUSTAFA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2015
Basım Tarihi :25.06.2015

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 11

Kitap Adı : “Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies—Volume VI”

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Peter Lang
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-90255-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Pazarlama Araştırmaları Bir Uygulamalı Yönelim

Kitap Türü : Kitap Tercümesi / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Palme Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-282-973-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>konumlandırma,tüketici davranışı,kuşak
Yayın Evi : Ekin Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8117-41-7
Basım Türü :Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : Ulusal ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8413-17-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Blockchain Innovative Business Processes and Long-Term Sustainability

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : KARTAL CİHAT, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Nobel Yayınevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-433-841-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Akademik Yorumlar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Ekin Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978 -625-8235-93-7
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : Islamic Finance and Recent Developments

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, KÖKTÜRK ONUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8494-06-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8443-09-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Contemporary Issues in Economics & Business, Global Studies Vol.7

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, KARTAL CİHAT, ADİL BÜLENT
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>sosyal medya, tüketici davranışı, pazarlama
Yayın Evi : Ijopec Publication
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-1-913809-13-3
Basım Türü :Elektronik
YIL :2021

Kitap Adı : Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR, KÖKTÜRK ONUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>gri pazarlama,paralel ithalat ,uluslararası pazarlama
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-7530-25-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Theory and Research in Social,Human and Administrative Sciences II

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DURUKAN TÜLİN,KARAOĞLAN SERHAT,ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Yayın Evi : Gece Kitaplığı Yayınevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-7243-72-8
Basım Türü :Elektronik
YIL :2020

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 10

Proje Adı: 1919B012222497: Sürdürülebilir Kalkınma Bağlamında Sapanca İlkokulu Öğrencilerinin Çevre Algısı

Başlama Tarihi : 01.02.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu sürdürülebilir kalkınma bağlamında erken yaşta farkındalığın oluşmasını sağlayıcı tedbirler alınmasını sağlamaktır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-16 22:43:40

Proje Adı: 1919B012220317: Avrupa Yeşil Mutabakatı Bağlamında Uşak ;li Tekstil Firmalarının Dış Ticaret İşlemlerinin Sürdürülebilirlik Açısından Değerlendirilmesi

Başlama Tarihi : 01.02.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu öğrencilerin dış ticaret faaliyetlerinde sürdürülebilirlik ile ilgili olarak yapılan çalışmalar hakkında farkındalık düzeylerinin artırılmasıdır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-16 22:44:23

Proje Adı: 1919B012215917: Yeşil Davranış Düzeyinin Ölçülmesi: Hitit Üniversitesi Örneği

Başlama Tarihi : 01.02.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu Yeşil Mutabakat Eylem Planı'nda üniversitelere de görevlerin düşmesi, bu nedenle öğrenci ve kurum personelinin çevresel konulara ilişkin davranış durumunun tespit edilmesidir.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-27 22:05:30

Proje Adı: 1919B012222142: Firmaların Çevresel Sürdürülebilirlik Kavrayışı ve Faaliyetlerinin İncelenmesi: Ege Serbest Bölge Örneği

Başlama Tarihi : 01.02.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu Ege Bölgesi'nde faaliyet gösteren işletmelerin sürdürülebilir kalkınma hedefleri kapsamındaki çevresel sürdürülebilirlik boyutuna ilişkin farkındalık ve adaptasyon düzeylerinin ortaya konulmasıdır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-16 22:42:07

Proje Adı: 1919B012221222: Sosyal Güvenlik Kurumları'nın Sürdürülebilir Kalkınmadaki Rolü

Başlama Tarihi : 01.02.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu; Türkiye Cumhuriyeti Sosyal Güvenlik Kurumu'nun yayımladığı faaliyet raporu ve stratejik planları inceleyerek ve istatistiki veriler kullanarak nicel ve nitel açıdan sunulan katkıların incelenmesidir.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-29 02:42:57

Proje Adı: 1919B012215161: Sürdürülebilir Çevre Politikaları Çerçevesinde Z Kuşağının Geri Dönüşüm-Atık Bilincinin Eğitim Düzeyi ile Ilişkisi: Sakarya İli Örneği

Başlama Tarihi : 01.02.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu çevre bilincinin oluşması konusunda Z kuşağını eğitim düzeylerine göre atık bilinci ve geri dönüşüm konularındaki farkındalıklarına göre karşılaştırmaktır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-16 22:43:14

Proje Adı: 1919B012216756: Türkiye'nin Yenilenebilir Enerji Kaynakları Sayesinde Enerji Bağımlılığının Azaltılmasının İzlanda Modeli Üzerinden Makine Öğrenmesiyle İncelenmesi

Başlama Tarihi : 02.01.2023
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu Türkiye'nin yenilenebilir enerji kaynakları sayesinde enerji bağımlılığının azaltılmasında İzlanda modeli ile ne kadar örtüştüğünün belirlenmesidir.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-16 22:43:59

Proje Adı: 1919B012212189: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Ulusal Plan ve Stratejiler için Entegre Bir Web Sitesi ve Uygulama Tasarımı

Başlama Tarihi : 14.10.2022
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin konusu lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin kalkınmanın önündeki yerel, bölgesel, ulusal ve küresel sorunların farkına varmak amacıyla entegre bir web sitesi hazırlayarak çevresel farkındalıklarının artmasını sağlamaktır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-17 12:45:22

Proje Adı: 1919B012209613- Mobil Bankacılık Talebini Etkileyen Faktörlerin Araştırılması: Samsun İli Örneği

Başlama Tarihi : 13.10.2022
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Mobil bankacılık talebini etkileyen faktörlerin araştırılması projenin konusunu oluşturmaktadır. Artan dijital bankacılık uygulamalarının bireyleri sanal bankacılık uygulamalarına yönelttiğini ve kullanıcılarına çok sayıda kolaylık sağladığını vurgulanırken, mobil bankacılık uygulamalarına olan talebin belirleyicilerinin hangi değişkenler olduğu incelenmiş ve yorumlanmıştır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-17 12:45:04

Proje Adı: 1919B012202069: Azaltım ve Karbon-nötr Hedefli Yeşil Liman Projesi Bağlamında Maliyet ve Ekonomik Projeksiyon Değerlendirmesi

Başlama Tarihi : 13.10.2022
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Projenin teması üzerinde son yıllarda önemle durulan bir konu olan karbon salınımı ve yenilenebilir enerji tüketimidir. Özellikle yeşil liman konseptine uygun olacak şekilde konteyner limanlarında oluşan karbon emisyonlarının azaltımı ve karbon nötr hedefinin sağlanmasının maliyet ve ekonomik açıdan değerlendirilmesi projenin konusunu oluşturmaktadır.
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-10-17 12:44:38
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2023
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2022
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEK OKULU

Üyelik Durumu : Danışman
Başlama Tarihi :2013
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Marka Yolculuğu: Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik II

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Başlama Tarihi :01.10.2023
Bitiş Tarihi :22.12.2023

Yayın Adı : Güncel Gelişmelerle Pazarlama: Konular ve Araştırmalar I

Yazar Bilgisi : ÇOLAKOĞLU EMRE, ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :28.12.2022
Bitiş Tarihi :01.03.2023

Yayın Adı : Uluslararası İşletme ve Ekonomi Çalışmaları Dergisi

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Müşteri İlişkileri Yönetimi>Pazarlama İletişimi>pazarlama,marka,tüketici davranışı
Başlama Tarihi :11.10.2020
Bitiş Tarihi :01.01.2023

Yayın Adı : Marka Yolculuğu: Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik I

Yazar Bilgisi : ÇAĞLAR ÇETİNKAYA NUR
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi
Başlama Tarihi :01.09.2023
Bitiş Tarihi :22.12.2023

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Ürün ve Marka Yönetimi


Güncelleme Tarihi : 2023-03-24 22:02:18

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!