YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 21.12.2024 14:36:42
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 20.12.2024 19:42:57
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 20.12.2024 20:51:34

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ İLKNUR AYAR




Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2015 - 2019

KARABÜK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/

Tez Adı: Tüketicilerin sürdürülebilir tüketim niyetinin planlı davranış teorisi kapsamında belirlenmesi

Yüksek Lisans

2008 - 2010

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BÜRO YÖNETİMİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Modeli ile EFQM Mükemmellik Modelinin Karşılaştırmalı Bir Analizi

Lisans

2004 - 2008

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ/BÜRO YÖNETİMİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2010 - 2014
HİTİT ÜNİVERSİTESİ
OSMANCIK ÖMER DERİNDERE MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2014 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2022 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkan Yardımcısı
2011 - 2013
HİTİT ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2013 - 2014
HİTİT ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Araştırma Yöntem ve Teknikleri,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Klavye Teknikleri II,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Yönetim ve Organizasyon,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

İşletme Yönetimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Pazarlama İlkeleri,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Klavye Teknikleri I,2023-2024,Önlisans (Türkçe)

Klavye Teknikleri I,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Pazarlama İlkeleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Araştırma Yöntem ve Teknikleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Yönetim ve Organizasyon,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

İşletme Yönetimi,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Klavye Teknikleri II,2022-2023,Önlisans (Türkçe)

Pazarlama İlkeleri,2021-2022,Önlisans (Türkçe)

Pazarlama İlkeleri,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

Toplam Kalite Yönetimi,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

Klavye Teknikleri,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

Pazarlama İlkeleri,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

YÖNETİM VE ORGANİZASYON,2015-2016,Önlisans (Türkçe)

ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ,2015-2016,Önlisans (Türkçe)

KLAVYE TEKNİKLERİ,2015-2016,Önlisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2015-2016,Önlisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 14

Makale Adı : The Impact of Exaggerated and Deceptive Influencer Advertising and Influencer Attractiveness on Consumer Purchase Intentions

Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR
Dergi Adı : İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2564-7466
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : THE ROLE OF BRAND LOVE IN THE EFFECT OF PERCEIVED SERVICE QUALITY ON REPURCHASE INTENTION IN DESTINATION MARKETING

Yazar Bilgisi : SALMAN ŞERİFE, AYAR İLKNUR
Dergi Adı : Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1307-9832
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Consumers' Intention to Use Mobile Banking Applications as a Marketing Tool, an Integrated Tpb and Tam Model

Yazar Bilgisi : YILDIRIM İSMAİL, AYAR İLKNUR
Dergi Adı : International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS)
Cilt : 15
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Sustainable Consumption Intentions of Consumers in Turkey: A Research Within the Theory of Planned Behavior

Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR, GÜRBÜZ AHMET
Dergi Adı : SAGE OPEN
Cilt : 11
ISSN : 2158-2440
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Kahve Dükkanında Türk Kahvesi: Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR, TARAKCI HAVVA
Dergi Adı : Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2587-0890
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Intermediary Role Of Nostalgia Tendency In The Effect Of Electronic Word Of Mouth Communication On Tourists’xx Destination Visit Intentions

Yazar Bilgisi : GÖKER GÖNÜL,KILIÇ İLKNUR
Dergi Adı : JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES
Cilt : 11
ISSN : 1804-5650
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Pazarlamama Kavramı ve Gençlerin Gıda Tüketim Tercihleri Üzerine Bir Araştırma (De-marketing and A Research on Food Consumption Preferences of Young People )

Yazar Bilgisi : KILIÇ İLKNUR
Dergi Adı : Journal of Business Research - Turk
Cilt : 11
ISSN : 1309-0712
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : The influence of perceived risk on brand addiction:A research on cosmetics products

Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,YEĞİN TUĞBA,KILIÇ İLKNUR
Dergi Adı : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
Cilt : 4
ISSN : 2547-8818
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : The effects of intentions of consumers’ electronic word-of-mouthcommunication on their decisions of buying

Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,KILIÇ İLKNUR,YEĞİN TUĞBA
Dergi Adı : New Trends and IssuesProceedings on Humanitiesand Social Sciences
Cilt : 4
ISSN : 2547-8818
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Effects of Remarketing Implementations onConsumers Behaviour

Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,KILIÇ İLKNUR,YEĞİN TUĞBA
Dergi Adı : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MANAGEMENT, ECONOMICS AND COMMERCE (IJRMEC)
Cilt : 6
ISSN : 2250-057X
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : KARAKAYA ABDULLAH,KILIÇ İLKNUR,UÇAR MEHMET
Dergi Adı : Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-7841
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Yöneticilerin Karizmatik Liderlik Davranışlarının Üniversitelerde Çalışan Akademik ve İdari Personelin Motivasyonuna Etkisi Çankırı Karatekin Üniversitesi Örneği

Yazar Bilgisi : ÖZTÜRK YAKUP,KILIÇ İLKNUR
Dergi Adı : Journal of Recreation and Tourism Research
Cilt : 2
ISSN : 2348-5321
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı Öğrencilerinin Öğrenci Doyumunu Belirleyen Özelliklere Göre Doyum Düzeyleri Çorum İli Örneği

Yazar Bilgisi : CİHANGİR AHMET ERKAN,KILIÇ İLKNUR
Dergi Adı : Electronic Journal Of Vocational Colleges
Cilt : 4
ISSN : 2146-7684
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı :

Yazar Bilgisi : ÖZTÜRK ASLI,KILIÇ İLKNUR
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN : 2146-7684
Yayın Tarihi :

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 22

Makale Adı : The Impact of Exaggerated and Deceptive Influencer Advertising and Influencer Attractiveness on Consumer Purchase Intentions

Yazar Bilgisi : İ Ayar
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : CONSUMERS'INTENTION TO USE MOBILE BANKING APPLICATIONS AS A MARKETING TOOL, AN INTEGRATED TPB AND TAM MODEL.

Yazar Bilgisi : İ YILDIRIM, İ AYAR
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : DESTİNASYON PAZARLAMASI KAPSAMINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİNDE MARKA AŞKININ ROLÜ

Yazar Bilgisi : Ş Salman, İ Ayar
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : DİJİTAL İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA YÖNETİMİ ORTAKLIĞININ OLUŞTURULMASI

Yazar Bilgisi : A İlknur
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Kahve dükkanında türk kahvesi: Tüketici tutumları üzerine bir araştırma

Yazar Bilgisi : İ Ayar, H Tarakcı
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Sustainable consumption intentions of consumers in Turkey: A research within the theory of planned behavior

Yazar Bilgisi : I Ayar, A Gürbüz
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 50

Makale Adı : Etkili Kişi(Influencer) Pazarlaması Ve Turizme Yansımaları

Yazar Bilgisi : G Göker, İ Ayar
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Application of the Extended Theory of Planned Behavior to Understand Holiday Purchase Intention During the COVID-19 Period

Yazar Bilgisi : G Göker, İ Ayar
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Intermediary role of nostalgia tendency in the effect of electronic word of mouth communication on tourists' destination visit intentions

Yazar Bilgisi : G Göker, İ Ayar
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 22

Makale Adı : Pazarlamama Kavramı ve GEnçlerin Gıda Tüketim tercihleri Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : İ Ayar
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Tüketicilerin sürdürülebilir tüketim niyetinin planlı davranış teorisi kapsamında belirlenmesi

Yazar Bilgisi : İ Ayar
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : TÜKETİCİLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR SATIN ALMAYA İLİŞKİN MOTİVASYONLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ÇANKIRI ÖRNEĞİ.

Yazar Bilgisi : A GÜRBÜZ, İ AYAR
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : The influence of perceived risk on brand addiction: A research on cosmetics products

Yazar Bilgisi : A Gurbuz, T Yegin, I Kilic
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : The effects of intentions of consumers’ electronic word-of-mouth communication on their decisions of buying

Yazar Bilgisi : ilknur Kilic
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : A Karakaya, İ Kılıç, M Uçar
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 48

Makale Adı : YÖNETİCİLERİN KARİZMATİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÜNİVERSİTELERDE ÇALIŞAN AKADEMİK VE İDARİ PERSONELİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ: ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : Y ÖZTÜRK, İ KILIÇ
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : SEKRETERLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİM ÖNCESİ VE SONRASI MESLEĞE BAKIŞ AÇILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ADALET BAKANLIĞI ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : A Öztürk, İ Kılıç
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENCİ DOYUMUNU BELİRLEYEN ÖZELLİKLERE GÖRE DOYUM DÜZEYLERİ; ÇORUM İLİ ÖRNEĞİ

Yazar Bilgisi : AE Cihangir, İ Kılıç
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Modeli ile EFQM Mükemmellik Modelinin Karşılaştırmalı Bir Analizi

Yazar Bilgisi : İ Kılıç
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 8

Makale Adı : Effects of Remarketıng Implementatıons on Consumers’ Behavıour

Yazar Bilgisi : A GÜRBÜZ, LĠ KILIÇ, T YEĞĠN
Yayın Tarihi : 2002
Atıf Sayısı : 12

Makale Adı : YEŞİL İŞLETMELER TEORİ VE UYGULAMALAR

Yazar Bilgisi : İ Ayar, A Öztürk
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : TÜKETİCİLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR SATIN ALMAYA İLİŞKİN MOTİVASYONLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ÇANKIRI ÖRNEĞİ A RESEARCH ON CONSUMER MOTIVATION FOR SUSTAINABLE PURCHASING, ÇANKIRI …

Yazar Bilgisi : A İlknur
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (WOS) : 2

Makale Adı : Sustainable Consumption Intentions of Consumers in Turkey: A Research Within the Theory of Planned Behavior

Yazar Bilgisi : Ayar, I, Gürbüz, A
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 18
Yayın Yeri : SAGE OPEN

Makale Adı : Intermediary Role Of Nostalgia Tendency In The Effect Of Electronic Word Of Mouth Communication On Tourists' Destination Visit Intentions

Yazar Bilgisi : Göker, G, Ayar, I
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 11
Yayın Yeri : JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 13

Bildiri Adı : Tüketicilerin Hazcı (Hedonik) ve Faydacı Motivasyonlarına Hitap Etmede Etkileyici (İnfluencer) Pazarlamanın Etkilerine İlişkin Kavramsal Bir Çalışma

Etkinlik Adı : 19. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :18.03.2024

Bildiri Adı : Marka aşkı ve marka nefreti ilişkisi, sevginin zamanla nefrete dönüşebileceği döngüsel dinamikler

Etkinlik Adı : 21. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2023
Basım Tarihi :15.10.2023

Bildiri Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI ÖNLİSANS PROGRAMLARI MÜFREDATLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Etkinlik Adı : 16. ULUSAL BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KILIÇ İLKNUR,TARAKCI HAVVA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :10.06.2018

Bildiri Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMLARI ÖĞRETİM KADROSU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Etkinlik Adı : 16. ULUSLA BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TARAKCI HAVVA,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :10.06.2018

Bildiri Adı : Öğretmenlerin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Görüşleri: Ölçek Geliştirme Çalışması

Etkinlik Adı : 1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AVAN ÇAĞRI,GÜLGÜN CİHAN,YILMAZ ADEM,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi>Öğretim Kalitesi,Öğretmen Yetiştirme,Ölçek Geliştirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2017
Basım Tarihi :30.11.2017

Bildiri Adı : ALGILANAN RİSKİN MARKA BAĞIMLILIĞINA ETKİSİ: KOZMETİK ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Etkinlik Adı : 6th World Conference on Business, Economics and Management (BEM-2017)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,YEĞİN TUĞBA,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.05.2017
Basım Tarihi :05.05.2017

Bildiri Adı : Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Niyetinin SatınAlma Kararı Üzerine Etkisi

Etkinlik Adı : 6th World Conference on Business, Economics and Management(BEM-2017)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,KILIÇ İLKNUR,YEĞİN TUĞBA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.05.2017
Basım Tarihi :05.05.2017

Bildiri Adı : The Factors That Affecting The Vocational College Students Individual Career Planning

Etkinlik Adı : IV AGP International Humanities and Social Sciences Conference
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TAN FATMA ZEHRA,YEĞİN TUĞBA,YURDASEVER ENGİN,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :22.05.2016

Bildiri Adı : Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Öğrencilerinin Karar Verme Becerileri Üzerine Araştırma

Etkinlik Adı : 5th International Vocational Schools Symposium
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SALMAN ŞERİFE,YILMAZ TUBA,GÖKER GÖNÜL,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yükseköğretim Çalışmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.05.2016
Basım Tarihi :20.05.2016

Bildiri Adı : Turizm ve Otel İşetmeciliği Önlisans Öğrencilerinin Mesleki Mutfak Uygulama Dersleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 5th International Vocational Schools Symposium
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKER GÖNÜL,SALMAN ŞERİFE,YILMAZ TUBA,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yükseköğretim Çalışmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.05.2016
Basım Tarihi :20.05.2016

Bildiri Adı : İKMEP Kapsamında Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programının Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 10. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZTÜRK ASLI,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Aile ve Tüketici Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2011
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanliği Programi Öğrencilerinin Öğrenci Doyumunu Belirleyen Özelliklere Göre Doyum Düzeyleri Çorum Ili Örneği

Etkinlik Adı : 12. Uluslararası Katılımlı Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : CİHANGİR AHMET ERKAN,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.10.2013
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Teknoloji Kullanımı Dersinin Labaratuvar Ortamında İşlenmesi Gerekli Donanım İhtiyacının Araştırılması

Etkinlik Adı : 10. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KILIÇ İLKNUR,ÖZTÜRK ASLI
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Aile ve Tüketici Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2011
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 6

Kitap Adı : The Essentials of Today's Marketing-2

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Efe Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6452-80-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Yeşil İşletmeler Teori ve Uygulamalar

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Pazarlama Araştırmaları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-393-295-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Kitap Adı : Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Pazarlama İletişimi
Yayın Evi : Efe Akademi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6954-72-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022

Kitap Adı : Handbook of Research on the Impacts and Implications of COVID-19 on the Tourism Industry

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖKER GÖNÜL, AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Turizm>Turizm Pazarlaması>Satın Alma Niyeti,Planlı Davranış Teorisi,Tatil
Yayın Evi : IGI Global
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781799882312
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021

Kitap Adı : Modern Pazarlama Yöntemleri ve Turizme Yansımaları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖKER GÖNÜL, AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Turizm>Turizm Pazarlaması
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7588-32-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖKER GÖNÜL, AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Peter Lang GmbH
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-85556-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : Yeşil İşletmeler Teori ve Uygulamalar

Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR, ÖZTÜRK ASLI
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması
Başlama Tarihi :15.05.2023
Bitiş Tarihi :31.12.2023

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Hizmet Pazarlaması
Tüketici Davranışları
Pazarlama Araştırmaları

Güncelleme Tarihi : 2024-01-02 14:27:07

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!