Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 20.12.2024 19:42:57
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 20.12.2024 20:51:34
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ İLKNUR AYAR
- E-posta: ilknurkilic@karatekin.edu.tr
- Bağlı Birimi : Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı
- İş Tel (Dahili): +90 (376) 218 95 00 / 6240
- Web Adresi: https://websitem.karatekin.edu.tr/ilknurkilic
- Adres:
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2015 - 2019
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/
Tez Adı: Tüketicilerin sürdürülebilir tüketim niyetinin planlı davranış teorisi kapsamında belirlenmesi
Yüksek Lisans
2008 - 2010
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BÜRO YÖNETİMİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Modeli ile EFQM Mükemmellik Modelinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
Lisans
2004 - 2008
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ/BÜRO YÖNETİMİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2010 - 2014
- HİTİT ÜNİVERSİTESİ
- OSMANCIK ÖMER DERİNDERE MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2014 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2022 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2011 - 2013
- HİTİT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2013 - 2014
- HİTİT ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
Araştırma Yöntem ve Teknikleri,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Klavye Teknikleri II,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Yönetim ve Organizasyon,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
İşletme Yönetimi,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Klavye Teknikleri I,2023-2024,Önlisans (Türkçe)
Klavye Teknikleri I,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Araştırma Yöntem ve Teknikleri,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Yönetim ve Organizasyon,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
İşletme Yönetimi,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Klavye Teknikleri II,2022-2023,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2021-2022,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2020-2021,Önlisans (Türkçe)
Toplam Kalite Yönetimi,2020-2021,Önlisans (Türkçe)
Klavye Teknikleri,2020-2021,Önlisans (Türkçe)
Pazarlama İlkeleri,2019-2020,Önlisans (Türkçe)
YÖNETİM VE ORGANİZASYON,2015-2016,Önlisans (Türkçe)
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ,2015-2016,Önlisans (Türkçe)
KLAVYE TEKNİKLERİ,2015-2016,Önlisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2015-2016,Önlisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : The Impact of Exaggerated and Deceptive Influencer Advertising and Influencer Attractiveness on Consumer Purchase Intentions
Dergi Adı : İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2564-7466
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : THE ROLE OF BRAND LOVE IN THE EFFECT OF PERCEIVED SERVICE QUALITY ON REPURCHASE INTENTION IN DESTINATION MARKETING
Dergi Adı : Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1307-9832
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Consumers' Intention to Use Mobile Banking Applications as a Marketing Tool, an Integrated Tpb and Tam Model
Dergi Adı : International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS)
Cilt : 15
ISSN : 2146-1961
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Sustainable Consumption Intentions of Consumers in Turkey: A Research Within the Theory of Planned Behavior
Dergi Adı : SAGE OPEN
Cilt : 11
ISSN : 2158-2440
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Kahve Dükkanında Türk Kahvesi: Tüketici Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2587-0890
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Intermediary Role Of Nostalgia Tendency In The Effect Of Electronic Word Of Mouth Communication On Tourists’xx Destination Visit Intentions
Dergi Adı : JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES
Cilt : 11
ISSN : 1804-5650
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Pazarlamama Kavramı ve Gençlerin Gıda Tüketim Tercihleri Üzerine Bir Araştırma (De-marketing and A Research on Food Consumption Preferences of Young People )
Dergi Adı : Journal of Business Research - Turk
Cilt : 11
ISSN : 1309-0712
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : The influence of perceived risk on brand addiction:A research on cosmetics products
Dergi Adı : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
Cilt : 4
ISSN : 2547-8818
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The effects of intentions of consumers’ electronic word-of-mouthcommunication on their decisions of buying
Dergi Adı : New Trends and IssuesProceedings on Humanitiesand Social Sciences
Cilt : 4
ISSN : 2547-8818
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Effects of Remarketing Implementations onConsumers Behaviour
Dergi Adı : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MANAGEMENT, ECONOMICS AND COMMERCE (IJRMEC)
Cilt : 6
ISSN : 2250-057X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Bir Araştırma
Dergi Adı : Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-7841
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Yöneticilerin Karizmatik Liderlik Davranışlarının Üniversitelerde Çalışan Akademik ve İdari Personelin Motivasyonuna Etkisi Çankırı Karatekin Üniversitesi Örneği
Dergi Adı : Journal of Recreation and Tourism Research
Cilt : 2
ISSN : 2348-5321
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı Öğrencilerinin Öğrenci Doyumunu Belirleyen Özelliklere Göre Doyum Düzeyleri Çorum İli Örneği
Dergi Adı : Electronic Journal Of Vocational Colleges
Cilt : 4
ISSN : 2146-7684
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN : 2146-7684
Yayın Tarihi :
Makale Adı : The Impact of Exaggerated and Deceptive Influencer Advertising and Influencer Attractiveness on Consumer Purchase Intentions
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : CONSUMERS'INTENTION TO USE MOBILE BANKING APPLICATIONS AS A MARKETING TOOL, AN INTEGRATED TPB AND TAM MODEL.
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : DESTİNASYON PAZARLAMASI KAPSAMINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİNDE MARKA AŞKININ ROLÜ
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :
Makale Adı : DİJİTAL İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA YÖNETİMİ ORTAKLIĞININ OLUŞTURULMASI
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Kahve dükkanında türk kahvesi: Tüketici tutumları üzerine bir araştırma
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 6
Makale Adı : Sustainable consumption intentions of consumers in Turkey: A research within the theory of planned behavior
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 50
Makale Adı : Etkili Kişi(Influencer) Pazarlaması Ve Turizme Yansımaları
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Application of the Extended Theory of Planned Behavior to Understand Holiday Purchase Intention During the COVID-19 Period
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Intermediary role of nostalgia tendency in the effect of electronic word of mouth communication on tourists' destination visit intentions
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 22
Makale Adı : Pazarlamama Kavramı ve GEnçlerin Gıda Tüketim tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Tüketicilerin sürdürülebilir tüketim niyetinin planlı davranış teorisi kapsamında belirlenmesi
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 9
Makale Adı : TÜKETİCİLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR SATIN ALMAYA İLİŞKİN MOTİVASYONLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ÇANKIRI ÖRNEĞİ.
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : The influence of perceived risk on brand addiction: A research on cosmetics products
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı : 3
Makale Adı : The effects of intentions of consumers’ electronic word-of-mouth communication on their decisions of buying
Yayın Tarihi : 2017
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Bir Araştırma
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 48
Makale Adı : YÖNETİCİLERİN KARİZMATİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ ÜNİVERSİTELERDE ÇALIŞAN AKADEMİK VE İDARİ PERSONELİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ: ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yayın Tarihi : 2015
Atıf Sayısı : 1
Makale Adı : SEKRETERLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİM ÖNCESİ VE SONRASI MESLEĞE BAKIŞ AÇILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ADALET BAKANLIĞI ÖRNEĞİ
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENCİ DOYUMUNU BELİRLEYEN ÖZELLİKLERE GÖRE DOYUM DÜZEYLERİ; ÇORUM İLİ ÖRNEĞİ
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı :
Makale Adı : Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Modeli ile EFQM Mükemmellik Modelinin Karşılaştırmalı Bir Analizi
Yayın Tarihi : 2010
Atıf Sayısı : 8
Makale Adı : Effects of Remarketıng Implementatıons on Consumers’ Behavıour
Yayın Tarihi : 2002
Atıf Sayısı : 12
Makale Adı : YEŞİL İŞLETMELER TEORİ VE UYGULAMALAR
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Makale Adı : TÜKETİCİLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR SATIN ALMAYA İLİŞKİN MOTİVASYONLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, ÇANKIRI ÖRNEĞİ A RESEARCH ON CONSUMER MOTIVATION FOR SUSTAINABLE PURCHASING, ÇANKIRI …
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 2
Makale Adı : Sustainable Consumption Intentions of Consumers in Turkey: A Research Within the Theory of Planned Behavior
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 18
Yayın Yeri : SAGE OPEN
Makale Adı : Intermediary Role Of Nostalgia Tendency In The Effect Of Electronic Word Of Mouth Communication On Tourists' Destination Visit Intentions
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 11
Yayın Yeri : JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES
Bildiri Adı : Tüketicilerin Hazcı (Hedonik) ve Faydacı Motivasyonlarına Hitap Etmede Etkileyici (İnfluencer) Pazarlamanın Etkilerine İlişkin Kavramsal Bir Çalışma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.03.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.03.2024
Basım Tarihi :18.03.2024
Bildiri Adı : Marka aşkı ve marka nefreti ilişkisi, sevginin zamanla nefrete dönüşebileceği döngüsel dinamikler
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Pazarlama İletişimi>Ürün ve Marka Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.10.2023
Basım Tarihi :15.10.2023
Bildiri Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI ÖNLİSANS PROGRAMLARI MÜFREDATLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KILIÇ İLKNUR,TARAKCI HAVVA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :10.06.2018
Bildiri Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PROGRAMLARI ÖĞRETİM KADROSU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TARAKCI HAVVA,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :10.06.2018
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Öğretim Kalitesi Algısı Üzerine Görüşleri: Ölçek Geliştirme Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AVAN ÇAĞRI,GÜLGÜN CİHAN,YILMAZ ADEM,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi>Öğretim Kalitesi,Öğretmen Yetiştirme,Ölçek Geliştirme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.11.2017
Basım Tarihi :30.11.2017
Bildiri Adı : ALGILANAN RİSKİN MARKA BAĞIMLILIĞINA ETKİSİ: KOZMETİK ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,YEĞİN TUĞBA,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.05.2017
Basım Tarihi :05.05.2017
Bildiri Adı : Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Niyetinin SatınAlma Kararı Üzerine Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZ AHMET,KILIÇ İLKNUR,YEĞİN TUĞBA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.05.2017
Basım Tarihi :05.05.2017
Bildiri Adı : The Factors That Affecting The Vocational College Students Individual Career Planning
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TAN FATMA ZEHRA,YEĞİN TUĞBA,YURDASEVER ENGİN,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.05.2016
Basım Tarihi :22.05.2016
Bildiri Adı : Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Öğrencilerinin Karar Verme Becerileri Üzerine Araştırma
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SALMAN ŞERİFE,YILMAZ TUBA,GÖKER GÖNÜL,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yükseköğretim Çalışmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.05.2016
Basım Tarihi :20.05.2016
Bildiri Adı : Turizm ve Otel İşetmeciliği Önlisans Öğrencilerinin Mesleki Mutfak Uygulama Dersleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKER GÖNÜL,SALMAN ŞERİFE,YILMAZ TUBA,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yükseköğretim Çalışmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.05.2016
Basım Tarihi :20.05.2016
Bildiri Adı : İKMEP Kapsamında Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programının Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : ÖZTÜRK ASLI,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Aile ve Tüketici Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanliği Programi Öğrencilerinin Öğrenci Doyumunu Belirleyen Özelliklere Göre Doyum Düzeyleri Çorum Ili Örneği
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : CİHANGİR AHMET ERKAN,KILIÇ İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.10.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.10.2013
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Teknoloji Kullanımı Dersinin Labaratuvar Ortamında İşlenmesi Gerekli Donanım İhtiyacının Araştırılması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : KILIÇ İLKNUR,ÖZTÜRK ASLI
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Aile ve Tüketici Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2011
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 6
Kitap Adı : The Essentials of Today's Marketing-2
Yazar Adı : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Efe Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6452-80-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Yeşil İşletmeler Teori ve Uygulamalar
Yazar Adı : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Pazarlama Araştırmaları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-393-295-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması
Yazar Adı : AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Pazarlama İletişimi
Yayın Evi : Efe Akademi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6954-72-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Handbook of Research on the Impacts and Implications of COVID-19 on the Tourism Industry
Yazar Adı : GÖKER GÖNÜL, AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Turizm>Turizm Pazarlaması>Satın Alma Niyeti,Planlı Davranış Teorisi,Tatil
Yayın Evi : IGI Global
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781799882312
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021
Kitap Adı : Modern Pazarlama Yöntemleri ve Turizme Yansımaları
Yazar Adı : GÖKER GÖNÜL, AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Turizm>Turizm Pazarlaması
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7588-32-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism
Yazar Adı : GÖKER GÖNÜL, AYAR İLKNUR
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Hizmet Pazarlaması>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : Peter Lang GmbH
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-85556-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Yeşil İşletmeler Teori ve Uygulamalar
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Pazarlama Araştırmaları>Hizmet Pazarlaması
Başlama Tarihi :15.05.2023
Bitiş Tarihi :31.12.2023
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Hizmet Pazarlaması
Tüketici Davranışları
Pazarlama Araştırmaları
Güncelleme Tarihi : 2024-01-02 14:27:07