Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi :
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi :
Kişisel Bilgiler
DOÇ. HALİME MİRAY SÜMER DODUR
- E-posta: halimemiraysumerdodur@karatekin.edu.tr
- Bağlı Birimi : Birey ve Toplum Sorunları
- İş Tel (Dahili): +90 (376) 218 95 00 / 6927
- Web Adresi: https://websitem.karatekin.edu.tr/halimemiraysumerdodur
- Adres:
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 - 2018
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ÖZEL EĞİTİM (DR)/
Tez Adı: İşitme kayıplı ve işiten öğrencilerin morfolojik farkındalık bilgi ve becerilerinin okuma performansları üzerindeki rolünün incelenmesi
Yüksek Lisans
2011 - 2014
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Kaynaştırma ortamında öğrenim gören işitme engelli öğrencilerin sözcükleri anlamsal işlemleme becerilerinin işiten okuyucularla karşılaştırılması
Lisans
2007 - 2011
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İşitme Engelliler Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2022 - 2023
- NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2023 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2013 - 2017
- ANKARA ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2013 - 2013
- NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2017 - 2018
- NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2019 - 2022
- NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkanı
- 2021 - 2022
- NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2019 - 2022
- NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2021 - 2022
- NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Sosyal çalışmacı adaylarının işitme engelli bireylere ve Türk İşaret Dili'ne yönelik tutumları
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Sosyal Hizmet Ana Bilim Dalı
- ALİYE İNCE(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Onkoloji hastalarında siberkondri, kaygı ve tedaviye uyum arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Sosyal Hizmet Ana Bilim Dalı
- NESRİN ŞAHİN BULUNMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Şiddet mağduru kadınların sosyal destek algısı, şiddetle baş etme yöntemleri ve yaşam doyumu
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sağlık Bilimleri Enstitüsü / Sosyal Hizmet Ana Bilim Dalı
- YAĞMUR UYSAL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
Dersler
VERİLEN DERSLER
İşitme Yetersizliğinde Ders Planı Geliştirme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İşitme Yetersizliğinde Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Erken Çocuklukta Özel Eğitim,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Değerlendirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İşitme Yetersizliğinde Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İşitme Yetersizliğinde Ders Planı Geliştirme,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İşitme ve Görme Yetersizliği,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Çocuk Gelişimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Erken Çocuklukta Özel Eğitim,2019-2020,Lisans (Türkçe)
Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Geçiş Planlarının Hazırlanması,2019-2020,Lisans (Türkçe)
İşitme ve Görme Yetersizliği,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Parent-to-Parent support perception and Parent-Child relationship in parents of children with special Needs: The mediating role of quality of life
Dergi Adı : Children and Youth Services Review
Cilt :
ISSN : 0190-7409
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Intervention for early literacy success: Phonological awareness and rapid automatized naming
Dergi Adı : The Journal of Educational Research
Cilt :
ISSN : 0022-0671
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : The role of visualperception and executive functions on writing skills with learning disabilities: The caseof Turkish-speaking children.
Dergi Adı : British Educational Research Journal
Cilt :
ISSN : 1469-3518
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Dinlediğini Anlama Testinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Dergi Adı : Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi
Cilt :
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Exploring parental experiences in inclusive education for children with intellectual disabilities
Dergi Adı : International Journal of Developmental Disabilities
Cilt :
ISSN : 2047-3869
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Tek Lokmalık Öğrenmenin Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama Yeterliliklerine Etkisi
Dergi Adı : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 2147-1037
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN SÖZEL OLMAYAN ZEKÂ VE DİL BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : Kapadokya Eğitim Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2717-9346
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : How socioeconomic status, verbal memory, rapid naming and receptive language contribute to phonological awareness in Turkish preschool children
Dergi Adı : Education 3-13
Cilt : 50
ISSN : 0300-4279
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Teachers' Knowledge About Dyslexia And Reading Models
Dergi Adı : International Journal of Curriculum and Instruction
Cilt : 13
ISSN : 1562-0506
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Knowledge and beliefs of classroom teachers about dyslexia: the case of teachers in Turkey
Dergi Adı : European Journal of Special Needs Education
Cilt : 36
ISSN : 0885-6257
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Karşılaştırılması
Dergi Adı : Eğitim Bilim ve Araştırmaları Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2757-9522
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Inflectional Morphological Awareness, Word Reading and Reading Comprehension of Turkish Students with Learning Disabilities
Dergi Adı : International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
Cilt : 8
ISSN : 2148-225X
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : An Action Research In Inclusive Preschool Classrooms: An Example Of Individualized Education Programs (IEPS)
Dergi Adı : International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC)
Cilt : 6
ISSN : 2602-4047
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : THE IMPACT OF THE NAME WRITING SKILL IN PRESCHOOL CHILDREN ON PRINT KNOWLEDGE, ALPHABET KNOWLEDGE, AND PHONOLOGICAL AWARENESS: THE CASE OF TURKEY
Dergi Adı : Southeast Asia Early Childhood Journal
Cilt : 10
ISSN : 2289-3156
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Syntax Comprehension Skills Of Turkish-Speaking Students With Dyslexia
Dergi Adı : International Journal of Curriculum and Instruction
Cilt : 13
ISSN : 1562-0506
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Görme Yetersizliği Olan Bireylerde Dokunsal İşleyen Bellek Stratejileri
Dergi Adı : Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2757-9522
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : ”Disleksi Bilgi ve İnanç Ölçeği”nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Kalem Uluslararasi Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : İşitme Kayıplı Öğrencilerin Morfolojik Bilgi ve Becerilerinin Gelişimsel Olarak İncelenmesi
Dergi Adı : Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 2149-3871
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Okulların Bütünleştirme Uygulamalarına Yönelik Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Çalışan bellek ve işitme yetersizliği olan bireyler
Dergi Adı : Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 1306-732X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Examining the Role of Morphological Awareness Skills on the Reading Process from a Developmental Perspective: Evidence from Deaf and Hearing Readers
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Özel Gereksinimli Küçük Çocuğu Olan Annelerin Öz Yetkinlikleri, Yılmazlık Düzeyleri ve Stres Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Dergi Adı : Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 27
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : İşiten ve İşitme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özetleme Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Early Childhood Special Education Services In Turkey
Dergi Adı : European Journal of Education Studies
Cilt : 4
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : İşitme Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Toplama ve Çıkarmadaki İşlem Hataları
Dergi Adı : International Journal of Education, Science and Technology
Cilt : 3
ISSN : 2458-8628
Yayın Tarihi : 2017
Bildiri Adı : Özel Eğitim Anaokullarında Görevli Okul Öncesi Öğretmenlerinin Deneyim ve İhtiyaçlarının Derinlemesine İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DELİMEHMET DADA ŞENAY, SÜMER DODUR HALİME MİRAY, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Zihin Engelliler Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.10.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.10.2023
Basım Tarihi :27.10.2023
Bildiri Adı : İşitme Kayıplı Öğrencilerin Yapım Eki ve Çekim Eki Morfolojik Farkındalık Becerileri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.08.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :05.09.2021
Bildiri Adı : Exploring Morphological Awareness And Word Reading Of Students With Hearing Impairment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>Öğrenme Güçlüğü
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.08.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.08.2021
Bildiri Adı : Farkli Sed’den Gelen Çocuklarin Sözel Çalişma Belleği, Sesbilgisel Farkindalik Ve Harf Bilgisi Becerilerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>sosyoekonomik düzey
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.07.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :25.07.2021
Bildiri Adı : Özel Gereksinimli Küçük Çocuğa Sahip Ailelerin Erken Müdahale Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TURHAN RAHİME, ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :18.10.2020
Bildiri Adı : Liselerde Yürütülen Kaynaştırma Uygulamalarının Yeterliliğinin Okul Yöneticileri ve Öğretmenler Tarafından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YAZICIOĞLU TANSEL,SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :18.10.2020
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 11
Kitap Adı : Farklılıkları birleştir: Özel eğitime multidisipliner yaklaşım
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY, KIZILASLAN AYDIN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : pegem akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :78-625-6810-63-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı
Yazar Adı : ALTINDAĞ KUMAŞ ÖZLEM, SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Kapsayıcılık
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-928-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>öğretimi bireyselleştirme
Yayın Evi : Eğiten Kitap Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8297-23-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : NİTELİKLİ KAPSAYICI EĞİTİM (Kuramdan Uygulamaya)
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>kapsayıcılık
Yayın Evi : Eğiten Kitap Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8297-03-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>öğrenme güçlüğü,türkçe öğretimi
Yayın Evi : nobel akademik yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-427-439-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Özel Eğitimde Matematik Öğretimi
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7676-12-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Okul Öncesi Eğitimi>Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi
Yayın Evi : Eğiten Kitap Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7527-06-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Eğitimi
Yazar Adı : SÜMER HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-699-162-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Özel Eğitim
Yazar Adı : SÜMER DODUR HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-406-638-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Öğrenme Güçlüklerinde Değerlendirme Ve Müdahale
Yazar Adı : SÜMER HALİME MİRAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-170-323-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Erken Müdahale
Yazar Adı : Tuna Düriye Merve,SÜMER HALİME MİRAY,DİKEN İBRAHİM HALİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Hedef CS Basın Yayın
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-9877-72-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 4
Proje Adı: Özel Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerine Yönelik Bir Bilişsel Müdahale Programının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2024-03-13 18:11:41
Proje Adı: Özel Eğitimde Mesleki Eğitimin Güçlendirilmesi Projesi
Bitiş Tarihi : 30.12.2023
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Diğer (Uluslararası)
Güncelleme Tarihi : 2024-03-13 18:08:26
Proje Adı: TREESP2.1.IQSES/068 Increasing the Quality of Inclusive Education in Nevşehir
Bitiş Tarihi : 04.02.2024
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2024-03-13 18:08:42
Proje Adı: İşitme Engelli ve İşiten Öğrencilerin Morfolojik Farkındalık Bilgi ve Becerilerinin Okuma Performansları Üzerindeki Rolünün İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 01.11.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Bursiyer
Proje Türü : -Tübitak 1001
Güncelleme Tarihi : 2022-12-16 11:33:07
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>öğretimin bireyselleştiirlmesi
Başlama Tarihi :20.09.2022
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : GELECEĞI ŞEKILLENDIREN DÖNEM: ERKEN ÇOCUKLUK VE MÜDAHALE STRATEJILERI
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Okul Öncesi Eğitimi>Okul Öncesi Eğitimi
Başlama Tarihi :01.12.2023
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Öğrenme Güçlüklerinde Değerlendirme Ve Müdahale
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
Başlama Tarihi :17.01.2020
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2024-01-07 20:49:24