Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi :
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi :
Kişisel Bilgiler

PROF. DR. EMRE ŞAHİN DÖLARSLAN
- E-posta: dolarslan@karatekin.edu.tr
- Bağlı Birimi : Üretim Yönetimi ve Pazarlama
- İş Tel (Dahili): +90 (376) 218 95 00 / 7664
- Web Adresi: https://websitem.karatekin.edu.tr/dolarslan
- Adres:


Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Bütünleşik Doktora
2003 - 2009
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/
Tez Adı: Orman kaynaklarının turizm temelli pazarlanmasında kullanıcıların karar alma sürecinin belirlenmesi - Ilgaz turizm merkezi örneği
Yüksek Lisans
2001 - 2003
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ORMAN MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Avrupa Birliğinde İzlenen Ormancılık Stratejisi ve Türkiye için Öneriler
Yüksek Lisans
2001 - 2003
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ORMAN MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Avrupa Birliği’xxnde ormancılık stratejisi ve Türkiye için öneriler
Lisans
1996 - 2000
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
ÇANKIRI ORMAN FAKÜLTESİ/ORMAN MÜHENDİSLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2020 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2015 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- YARDIMCI DOÇENT
- 2009 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2007 - 2009
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- ORMAN FAKÜLTESİ / ORMAN MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
- ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
- 2002 - 2007
- ANKARA ÜNİVERSİTESİ
- /
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkanı
- 2016 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2016 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- Bologna Koordinatörü
- 2011 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2010 -
- ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- The impact of the quality of services and employee performance on the customer loyalty and satisfaction in banking services in Iraq
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- AYA KHALID JEBUR JEBUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Etnosentrizm, kurumsal ikiyüzlülük ve savaş düşmanlığının boykot eğilimine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- CEYDA SAMUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- The effect of psychological traits on the entrepreneurial intention of Syrian immigrants in Turkey
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- HUDA TAKTAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Marka nefreti öncülleri ve marka nefretinin tüketicinin markadan kaçınma davranışlarına etkileri
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- İREM GÜRAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Exploring the ad-hoc effect of country's image on purchase intention: An empirical evidence from residents of the republic of Djibouti toward East Asian video game products
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
- KADIR ADEN DIRIR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Yoksul tüketicilerde marka nefreti oluşumu
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- TUĞBA KİBAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Guerrilla advertising effect on consumers' purchase intention
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Pazarlama Ana Bilim Dalı
- OUBAH MOHAMED GUELLEH(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Influencer özelliklerinin ve marka değerinin marka tercihi ve satın alma niyeti üzerine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MOHAMED MOUSSA YAHYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- The impact of social media contents on brand equity and brand awareness (The Djiboutian perspective)
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
- ASMA FOUAD ABDILLAHI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Marka ülke kökenin tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi: Cibuti örneği
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- HAWA ISMAIL HASSAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA CONTENTS ON BRAND EQUITY AND BRAND AWARENESS (THE DJIBOUTIAN PERSPECTIVE)
- Diğer / Yurtdışı Enstitü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
- ASMA FOUAD ABDILLAHI ASMA FOUAD ABDILLAHI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Üniversite kütüphanelerinde algılanan hizmet kalitesi boyutlarının öğrenciler üzerindeki tatmin, değer ve sadakat oluşumları üzerine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- SEDEF SÖYLER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Sosyal dışlanma, depresyon ve materyalizmin kompulsif satın alma üzerine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MERVE ÖZÇELİK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bileşenleri üzerindeki etkileri
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- ALİ OSAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Amaca Yönelik Pazarlama Faaliyetlerinin Z Kuşağı Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- KÜBRA KAYAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Nostalji eğilimi, marka nostaljisi ve marka mirasının marka sadakati üzerindeki etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MUHAMMED ÇAĞRI TANRIKULU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Özgecil değerlerin çevresel inançlar, çevresel kaygı ve çevresel sorumluluk davranışı üzerine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- BUKET CANDAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Planlı davranış teorisi çerçevesinde öğrencilerin yurtdışında eğitim alma niyetlerini incelemeye yönelik bir araştırma
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- FATOUMA IDRISS IBRAHIM FATOUMA IDRISS IBRAHIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Ağızdan ağıza iletişimin öğrencilerin üniversite tercihlerine etkisi: Cibutili öğrenciler ve Karatekin Üniversitesi üzerine bir araştırma
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- FATOUMA IDRISS IBRAHIM FATOUMA IDRISS IBRAHIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Tüketicinin Birlikte Değer Yaratmasının Marka Değeri Üzerine Etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MUSTAFA ŞENOCAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- İç Kontrol Sisteminin İşletmeler İçin Önemi: Hazır Beton İşletmesi Üzerine Bir Uygulama
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- KADİR KEDERSİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Çevre dostu tüketimde anne kimliği rolünün Planlı Davranış Teorisi kapsamında incelenmesi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- NURCAN AYDIN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Ünlü destekçi güvenilirliği, marka güvenilirliği ve kontrollü iletişimin, tüketici temelli marka değeri üzerine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- KEVSER MERYEM GÖK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Spor takımlarındaki yıldız oyuncu marka imajı ve taraftar kimliğinin sponsor ürünlerini satın alma niyetine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- FERHAT KESKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018
- E-sadakat oluşumunda e-hizmet kalitesi, e-müşteri tatmini ve e-müşteri değerinin etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- EMİNE ŞENBABAOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2016
- Marka ve ürün faydasının marka sadakati ve değerine etkisi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- MESUT POLAT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2013
- Seçmen bağlılığını etkileyen unsurların incelenmesi
- Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- TUBA ÜZÜM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2012
Dersler
VERİLEN DERSLER
PAZARLAMA ARASTIRMALARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
HİZMET PAZARLAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
HİZMET PAZARLAMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
PAZARLAMA İLKELERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ELEŞTİREL PAZARLAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÜRETİM YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
TÜKETİCİ DAVRANIŞI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
TEMEL PAZARLAMA BİLGİSİ,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)
STRATEJİK PAZARLAMA YONETIMI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : MARKA NEFRETİ: ÖNCÜLLER, BOYUTLAR VE MARKADAN KAÇINMA ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2547-9601
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Understanding tourists' environmentally responsible behaviour: environmental citizenship behaviour as an antecedent and trust in destination's local government as a moderator
Dergi Adı : Journal of Hospitality and Tourism Insights
Cilt :
ISSN : 2514-9792
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : “Ama O Benim Markam!”: Marka Aşkı ve Marka Kıskançlığı Arasındaki İlişkide Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rolü
Dergi Adı : Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-2638
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Nostaljik marka konumlandırma, marka otantikliği ve marka değerinin ağızdan ağıza iletişime etkileri
Dergi Adı : Tüketim ve tüketici araştırmaları dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Nostalji Eğilimi, Marka Nostaljisi ve Marka Mirasının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi
Dergi Adı : Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-2638
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : SPONSOR ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİ OLUŞUMUNDA YILDIZ SPORCU MARKA İMAJI VE TARAFTAR KİMLİĞİNİN ETKİSİ
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-243X
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Perceived Barriers To Entrepreneurial Intention: The Mediating Role Of Self-Efficacy
Dergi Adı : Journal of Developmental Entrepreneurship
Cilt : 25
ISSN : 1084-9467
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : “JUST DO IT!” NE, NEDEN, NASIL?: MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt : 11
ISSN :
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Marka İnovatifliği, Algılanan Kalite ve Marka Sadakati Arasındaki İlişki
Dergi Adı : Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Dergisi
Cilt :
ISSN : 2602-4411
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Bats Are Blind?” Cognitive Biases in Risk Perception of Entrepreneurs
Dergi Adı : Journal of Developmental Entrepreneurship
Cilt : 22
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : A New Scale of Poverty: How the Officially Recorded Poor People in Turkey Perceive Themselves
Dergi Adı : Development Policy Review
Cilt : 35
ISSN : 09506764
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : SANAYİ VE HİZMET SEKTÖRLERİNDE İNOVASYON BARİYERLERİ
Dergi Adı : International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
Cilt : 4
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Müşteri Odaklılık ve Algılanan Kalitenin MüşteriSadakati Oluşumuna Etkisi
Dergi Adı : Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : İşletmelerin Müşteri Odaklılık ve Müşteri Tatmini Düzeylerinin Güven Oluşumuna Etkisi Müşteri Boyutunda Bir Değerlendirme
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
Cilt : 71
ISSN : 0378-2921
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Assessing the effects of satisfaction and value on customer loyalty behaviors in service environments
Dergi Adı : Management Research Review
Cilt : 37
ISSN : 2040-8269
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Hizmet kalitesi tatmin ve güvenin daha fazla ödeme eğilimi üzerindeki etkileri
Dergi Adı : Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Kalite Değer ve Tatminin Davranışsal Niyet Üzerine Etkileri Perakendecilik Sektöründe Alternatif Modellerin Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 31
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Parti sadakatinin oluşumunda seçmenlerin kişisel özelliklerinin düzenleyicilik etkileri
Dergi Adı : Tüketim ve Tüketici Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Relative Influence of Children and Adolescents on Family Purchasing Decisions A Matched Pair Analysis
Dergi Adı : International Journal of Business and Social Science
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Seçim Seti Teorisi Çerçevesinde Tüketici Satın Alma Karar Süreci
Dergi Adı : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Bir Marka Kişiliği Ölçeği Değerlendirmesi
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : A review of post modern management techniques as currently applied to Turkish forestry
Dergi Adı : Journal of Environmental Management
Cilt : 90
ISSN : 03014797
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Avrupa da Ormanların Korunması Bakanlar Konferansı Sürecinin Sürdürülebilir Orman Yönetimi Anlayışı
Dergi Adı : Süleyman Demirel Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, Seri: A
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Bildiri Adı : Marka Mirası ve Marka Nostaljisinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Tanrıkulu Muhammed Çağrı, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.07.2021
Bildiri Adı : “Ama O Benim Markam!”: Marka Aşkı ve Marka Kıskançlığı Arasındaki İlişkide Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Kalebozan Merve, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.07.2021
Bildiri Adı : Marka Bağlılığı ve Marka Değeri Yaratmada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Osan Ali, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.06.2021
Bildiri Adı : Tüketicilerin Ürün İlgilenim ve Bilgi Düzeyinin Marka Sadakatine Etkisinin Fikir Liderliği Kapsamında Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2014
Basım Tarihi :22.06.2014
Bildiri Adı : Decision making process of consumers in tourism based marketing of forest resources vis Ilgaz Tourism Center
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.05.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.05.2010
Basım Tarihi :25.05.2010
Bildiri Adı : As a sample of sustainable use of natural resources Sustainable Forest Management concept and principles in Europe
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Ziraat ve Ormancılık Temel Alanı->Orman Mühendisliği
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2008
Basım Tarihi :28.04.2008
Bildiri Adı : YEM
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2018
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 9
Kitap Adı : Doç.Dr. Betül BALIKÇIOĞLU’nu Anlamak: İktisadi ve Politik Konular
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Tüketici Davranışları>Hizmet Pazarlaması
Yayın Evi : Detay Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-254-931-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Selected Topics in Applied Econometrics
Yazar Adı : ÇINAR YETKİN,ÖZTÜRKLER HARUN,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Ekonometri
Yayın Evi : Peter Lang
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-79568-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Anadolu Üniversitesi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-06-3214-3
Basım Türü :Elektronik
YIL :2019
Kitap Adı : MUHASEBE, FİNANS VE İKTİSAT ARAŞTIRMA ÖRNEKLERİ
Yazar Adı : YAKIŞIK HARUN,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,ÇETİN AHMET KİBAR,GÜÇLÜ PEMBE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Makro İktisat
Yayın Evi : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7928-26-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Marka Yönetimi
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2912, Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1869
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2013
Kitap Adı : Satış Yönetimi ve Telefonda Satış
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3032, Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1982
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2013
Kitap Adı : Pazarlama Yönetimi
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Lisans Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2013
Kitap Adı : Çankırı İli Kümelenme Analizi Projesi
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı (KUZKA)
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Elektronik
YIL :2013
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 7
Proje Adı: Sanayi ve Hizmet Sektörlerinde İnovasyon Bariyerleri
Bitiş Tarihi : 15.11.2017
Proje Konusu : İnovasyon Bariyerleri
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-18 18:09:39
Proje Adı: İnsan İhtiyaçlarının Tatmininde Marka Faydasının Rolü/ Proje No: İİBF200217B27 ÇKÜ. BAB
Bitiş Tarihi : 15.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-01-02 18:09:33
Proje Adı: Türkiyede Ekonomik Büyümenin Belirleyicileri Algısı: Çankırı İli Örneği
Bitiş Tarihi : 10.03.2017
Proje Konusu : Ekonomik Büyüme Algısı
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-07-04 16:48:11
Proje Adı: Yoksullukla Mücadele Yöntemi Olarak Şartlı Nakit Transferi ŞNT ve Gelir Getirici Projelerin Değerlendirilmesi Çankırı İli Örneği Proje No BAP2011 13 ÇKÜ BAB
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : BAP
Güncelleme Tarihi : 2014-03-03 16:20:53
Proje Adı: Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kümelenme Destek Programı Projesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : DİĞER
Güncelleme Tarihi : 2014-04-15 14:42:08
Proje Adı: Çankırı Karatekin Üniversitesi Çankırı İli Kümelenme Analizi Projesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Sektörel Kümelenme Analazi
Proje Konum : Proje Koordinatör Yrd.
Proje Türü : DİĞER
Güncelleme Tarihi : 2014-03-03 16:21:09
Proje Adı: AB Küpecik Peyniri Üretim Projesi
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Eğitim ve danışmanlık
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2014-03-03 16:21:25
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2016
Bitiş Tarihi :31.12.2016
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :15.12.2016
Bitiş Tarihi :01.06.2017
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2020
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniiversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :03.07.2013
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Nicel Karar Yöntemleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2015
Bitiş Tarihi :31.12.2015
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : KARATEKİN ARMAĞANI
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2021
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araşatırmaları Dergisi
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Ürün ve Marka Yönetimi
Tüketici Davranışları
Hizmet Pazarlaması
Güncelleme Tarihi : 2021-09-23 17:21:12