YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 12.10.2025 23:03:45
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi :
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi :

Kişisel Bilgiler

PROF. DR. EMRE ŞAHİN DÖLARSLAN




Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Bütünleşik Doktora

2003 - 2009

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (DR)/

Tez Adı: Orman kaynaklarının turizm temelli pazarlanmasında kullanıcıların karar alma sürecinin belirlenmesi - Ilgaz turizm merkezi örneği

Yüksek Lisans

2001 - 2003

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ORMAN MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Avrupa Birliğinde İzlenen Ormancılık Stratejisi ve Türkiye için Öneriler

Yüksek Lisans

2001 - 2003

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ORMAN MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Avrupa Birliği’xxnde ormancılık stratejisi ve Türkiye için öneriler

Lisans

1996 - 2000

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

ÇANKIRI ORMAN FAKÜLTESİ/ORMAN MÜHENDİSLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
PROFESÖR
2020 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

DOÇENT
2015 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

YARDIMCI DOÇENT
2009 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2007 - 2009
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
ORMAN FAKÜLTESİ / ORMAN MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2002 - 2007
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
/

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkanı
2016 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Dekan Yardımcısı
2016 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Bologna Koordinatörü
2011 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2010 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
The impact of the quality of services and employee performance on the customer loyalty and satisfaction in banking services in Iraq
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
AYA KHALID JEBUR JEBUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Etnosentrizm, kurumsal ikiyüzlülük ve savaş düşmanlığının boykot eğilimine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
CEYDA SAMUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

The effect of psychological traits on the entrepreneurial intention of Syrian immigrants in Turkey
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
HUDA TAKTAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Marka nefreti öncülleri ve marka nefretinin tüketicinin markadan kaçınma davranışlarına etkileri
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
İREM GÜRAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Exploring the ad-hoc effect of country's image on purchase intention: An empirical evidence from residents of the republic of Djibouti toward East Asian video game products
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
KADIR ADEN DIRIR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Yoksul tüketicilerde marka nefreti oluşumu
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
TUĞBA KİBAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Guerrilla advertising effect on consumers' purchase intention
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Pazarlama Ana Bilim Dalı
OUBAH MOHAMED GUELLEH(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Influencer özelliklerinin ve marka değerinin marka tercihi ve satın alma niyeti üzerine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MOHAMED MOUSSA YAHYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

The impact of social media contents on brand equity and brand awareness (The Djiboutian perspective)
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
ASMA FOUAD ABDILLAHI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Marka ülke kökenin tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi: Cibuti örneği
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
HAWA ISMAIL HASSAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA CONTENTS ON BRAND EQUITY AND BRAND AWARENESS (THE DJIBOUTIAN PERSPECTIVE)
Diğer / Yurtdışı Enstitü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
ASMA FOUAD ABDILLAHI ASMA FOUAD ABDILLAHI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Üniversite kütüphanelerinde algılanan hizmet kalitesi boyutlarının öğrenciler üzerindeki tatmin, değer ve sadakat oluşumları üzerine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
SEDEF SÖYLER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Sosyal dışlanma, depresyon ve materyalizmin kompulsif satın alma üzerine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MERVE ÖZÇELİK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bileşenleri üzerindeki etkileri
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
ALİ OSAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Amaca Yönelik Pazarlama Faaliyetlerinin Z Kuşağı Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
KÜBRA KAYAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Nostalji eğilimi, marka nostaljisi ve marka mirasının marka sadakati üzerindeki etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MUHAMMED ÇAĞRI TANRIKULU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Özgecil değerlerin çevresel inançlar, çevresel kaygı ve çevresel sorumluluk davranışı üzerine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
BUKET CANDAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Planlı davranış teorisi çerçevesinde öğrencilerin yurtdışında eğitim alma niyetlerini incelemeye yönelik bir araştırma
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
FATOUMA IDRISS IBRAHIM FATOUMA IDRISS IBRAHIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Ağızdan ağıza iletişimin öğrencilerin üniversite tercihlerine etkisi: Cibutili öğrenciler ve Karatekin Üniversitesi üzerine bir araştırma
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
FATOUMA IDRISS IBRAHIM FATOUMA IDRISS IBRAHIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Tüketicinin Birlikte Değer Yaratmasının Marka Değeri Üzerine Etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MUSTAFA ŞENOCAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

İç Kontrol Sisteminin İşletmeler İçin Önemi: Hazır Beton İşletmesi Üzerine Bir Uygulama
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
KADİR KEDERSİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Çevre dostu tüketimde anne kimliği rolünün Planlı Davranış Teorisi kapsamında incelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
NURCAN AYDIN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Ünlü destekçi güvenilirliği, marka güvenilirliği ve kontrollü iletişimin, tüketici temelli marka değeri üzerine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
KEVSER MERYEM GÖK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Spor takımlarındaki yıldız oyuncu marka imajı ve taraftar kimliğinin sponsor ürünlerini satın alma niyetine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
FERHAT KESKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2018

E-sadakat oluşumunda e-hizmet kalitesi, e-müşteri tatmini ve e-müşteri değerinin etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
EMİNE ŞENBABAOĞLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2016

Marka ve ürün faydasının marka sadakati ve değerine etkisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
MESUT POLAT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2013

Seçmen bağlılığını etkileyen unsurların incelenmesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
TUBA ÜZÜM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2012

Dersler

VERİLEN DERSLER

PAZARLAMA ARASTIRMALARI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA STRATEJİLERİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)

HİZMET PAZARLAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

GÜNCEL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

HİZMET PAZARLAMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

PAZARLAMA İLKELERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ELEŞTİREL PAZARLAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ÜRETİM YÖNETİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

TÜKETİCİ DAVRANIŞI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

TEMEL PAZARLAMA BİLGİSİ,2012-2013,Yüksek Lisans (Türkçe)

STRATEJİK PAZARLAMA YONETIMI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 24

Makale Adı : MARKA NEFRETİ: ÖNCÜLLER, BOYUTLAR VE MARKADAN KAÇINMA ARASINDAKİ İLİŞKİLER

Yazar Bilgisi : GÜRAN BODUR İREM,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2547-9601
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Understanding tourists' environmentally responsible behaviour: environmental citizenship behaviour as an antecedent and trust in destination's local government as a moderator

Yazar Bilgisi : CANDAN BUKET, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Journal of Hospitality and Tourism Insights
Cilt :
ISSN : 2514-9792
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : “Ama O Benim Markam!”: Marka Aşkı ve Marka Kıskançlığı Arasındaki İlişkide Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rolü

Yazar Bilgisi : Kalebozan Merve, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-2638
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Nostaljik marka konumlandırma, marka otantikliği ve marka değerinin ağızdan ağıza iletişime etkileri

Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Tüketim ve tüketici araştırmaları dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Nostalji Eğilimi, Marka Nostaljisi ve Marka Mirasının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi

Yazar Bilgisi : Tanrıkulu Muhammed Çağrı, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 2149-2638
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : SPONSOR ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİ OLUŞUMUNDA YILDIZ SPORCU MARKA İMAJI VE TARAFTAR KİMLİĞİNİN ETKİSİ

Yazar Bilgisi : Keskin Ferhat,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-243X
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Perceived Barriers To Entrepreneurial Intention: The Mediating Role Of Self-Efficacy

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,KOÇAK FETHULLAH AKIN,walsh philip
Dergi Adı : Journal of Developmental Entrepreneurship
Cilt : 25
ISSN : 1084-9467
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : “JUST DO IT!” NE, NEDEN, NASIL?: MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,BAŞ ABDULLAH,GÜÇLÜ PEMBE
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt : 11
ISSN :
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Marka İnovatifliği, Algılanan Kalite ve Marka Sadakati Arasındaki İlişki

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Dergisi
Cilt :
ISSN : 2602-4411
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Bats Are Blind?” Cognitive Biases in Risk Perception of Entrepreneurs

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,KOÇAK FETHULLAH AKIN,ÖZER ALPER
Dergi Adı : Journal of Developmental Entrepreneurship
Cilt : 22
ISSN :
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : A New Scale of Poverty: How the Officially Recorded Poor People in Turkey Perceive Themselves

Yazar Bilgisi : YAKIŞIK HARUN,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,ZÜLFİKAR BERNA ŞAFAK
Dergi Adı : Development Policy Review
Cilt : 35
ISSN : 09506764
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : SANAYİ VE HİZMET SEKTÖRLERİNDE İNOVASYON BARİYERLERİ

Yazar Bilgisi : ÇETİN AHMET KİBAR,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,YAKIŞIK HARUN,ÜNLÜ HÜLYA
Dergi Adı : International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
Cilt : 4
ISSN : 2459-1149
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Müşteri Odaklılık ve Algılanan Kalitenin MüşteriSadakati Oluşumuna Etkisi

Yazar Bilgisi : ŞENBABAOĞLU EMİNE,BAŞ ABDULLAH,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : İşletmelerin Müşteri Odaklılık ve Müşteri Tatmini Düzeylerinin Güven Oluşumuna Etkisi Müşteri Boyutunda Bir Değerlendirme

Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH,ŞENBABAOĞLU EMİNE,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
Cilt : 71
ISSN : 0378-2921
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Assessing the effects of satisfaction and value on customer loyalty behaviors in service environments

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Management Research Review
Cilt : 37
ISSN : 2040-8269
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Hizmet kalitesi tatmin ve güvenin daha fazla ödeme eğilimi üzerindeki etkileri

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,ÖZER ALPER
Dergi Adı : Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 14
ISSN :
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Kalite Değer ve Tatminin Davranışsal Niyet Üzerine Etkileri Perakendecilik Sektöründe Alternatif Modellerin Değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 31
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Parti sadakatinin oluşumunda seçmenlerin kişisel özelliklerinin düzenleyicilik etkileri

Yazar Bilgisi : Bükümer Tuğba,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Tüketim ve Tüketici Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Relative Influence of Children and Adolescents on Family Purchasing Decisions A Matched Pair Analysis

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,Torlak Ömer
Dergi Adı : International Journal of Business and Social Science
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : Seçim Seti Teorisi Çerçevesinde Tüketici Satın Alma Karar Süreci

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : Bir Marka Kişiliği Ölçeği Değerlendirmesi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : A review of post modern management techniques as currently applied to Turkish forestry

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Journal of Environmental Management
Cilt : 90
ISSN : 03014797
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Avrupa da Ormanların Korunması Bakanlar Konferansı Sürecinin Sürdürülebilir Orman Yönetimi Anlayışı

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Süleyman Demirel Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, Seri: A
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2007
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 7

Bildiri Adı : Marka Mirası ve Marka Nostaljisinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi

Etkinlik Adı : 25. Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Tanrıkulu Muhammed Çağrı, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.07.2021

Bildiri Adı : “Ama O Benim Markam!”: Marka Aşkı ve Marka Kıskançlığı Arasındaki İlişkide Benlik Saygısının Düzenleyicilik Rolü

Etkinlik Adı : 25. Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Kalebozan Merve, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Tüketici Davranışları>Pazarlama Araştırmaları
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.07.2021

Bildiri Adı : Marka Bağlılığı ve Marka Değeri Yaratmada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Rolü

Etkinlik Adı : 25. Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Osan Ali, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.06.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :02.06.2021

Bildiri Adı : Tüketicilerin Ürün İlgilenim ve Bilgi Düzeyinin Marka Sadakatine Etkisinin Fikir Liderliği Kapsamında Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 19. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2014
Basım Tarihi :22.06.2014

Bildiri Adı : Decision making process of consumers in tourism based marketing of forest resources vis Ilgaz Tourism Center

Etkinlik Adı : The 5th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure, 25 - 30 May 2010, Cappadocia, Turkey.
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.05.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.05.2010
Basım Tarihi :25.05.2010

Bildiri Adı : As a sample of sustainable use of natural resources Sustainable Forest Management concept and principles in Europe

Etkinlik Adı : Proceedings of the 6th International symposium Agro Environ ”Natural Resources Conservation, Use Sustainability”, 154-159, April 28th-May 1st 2008, Antalya, Turkey.
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Ziraat ve Ormancılık Temel Alanı->Orman Mühendisliği
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.05.2008
Basım Tarihi :28.04.2008

Bildiri Adı : YEM

Etkinlik Adı : XYz
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Davetli Konuşmacı
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2018
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 9

Kitap Adı : Doç.Dr. Betül BALIKÇIOĞLU’nu Anlamak: İktisadi ve Politik Konular

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Tüketici Davranışları>Hizmet Pazarlaması
Yayın Evi : Detay Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-254-931-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : Selected Topics in Applied Econometrics

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇINAR YETKİN,ÖZTÜRKLER HARUN,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Ekonometri
Yayın Evi : Peter Lang
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-79568-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Anadolu Üniversitesi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-975-06-3214-3
Basım Türü :Elektronik
YIL :2019

Kitap Adı : MUHASEBE, FİNANS VE İKTİSAT ARAŞTIRMA ÖRNEKLERİ

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : YAKIŞIK HARUN,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,ÇETİN AHMET KİBAR,GÜÇLÜ PEMBE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Makro İktisat
Yayın Evi : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7928-26-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Marka Yönetimi

Kitap Türü : Ders Kitabı / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Kitap Adı : Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici

Kitap Türü : Ders Kitabı / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2912, Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1869
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2013

Kitap Adı : Satış Yönetimi ve Telefonda Satış

Kitap Türü : Ders Kitabı / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 3032, Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1982
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2013

Kitap Adı : Pazarlama Yönetimi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Lisans Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Basılı
YIL :2013

Kitap Adı : Çankırı İli Kümelenme Analizi Projesi

Kitap Türü : Araştırma (Tez Hariç) Kitabı
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı (KUZKA)
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :
Basım Türü :Elektronik
YIL :2013

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 7

Proje Adı: Sanayi ve Hizmet Sektörlerinde İnovasyon Bariyerleri

Başlama Tarihi : 23.03.2017
Bitiş Tarihi : 15.11.2017
Proje Konusu : İnovasyon Bariyerleri
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-18 18:09:39

Proje Adı: İnsan İhtiyaçlarının Tatmininde Marka Faydasının Rolü/ Proje No: İİBF200217B27 ÇKÜ. BAB

Başlama Tarihi : 01.02.2017
Bitiş Tarihi : 15.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-01-02 18:09:33

Proje Adı: Türkiyede Ekonomik Büyümenin Belirleyicileri Algısı: Çankırı İli Örneği

Başlama Tarihi : 29.11.2016
Bitiş Tarihi : 10.03.2017
Proje Konusu : Ekonomik Büyüme Algısı
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2024-07-04 16:48:11

Proje Adı: Yoksullukla Mücadele Yöntemi Olarak Şartlı Nakit Transferi ŞNT ve Gelir Getirici Projelerin Değerlendirilmesi Çankırı İli Örneği Proje No BAP2011 13 ÇKÜ BAB

Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Uzman
Proje Türü : BAP
Güncelleme Tarihi : 2014-03-03 16:20:53

Proje Adı: Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kümelenme Destek Programı Projesi

Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu :
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : DİĞER
Güncelleme Tarihi : 2014-04-15 14:42:08

Proje Adı: Çankırı Karatekin Üniversitesi Çankırı İli Kümelenme Analizi Projesi

Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Sektörel Kümelenme Analazi
Proje Konum : Proje Koordinatör Yrd.
Proje Türü : DİĞER
Güncelleme Tarihi : 2014-03-03 16:21:09

Proje Adı: AB Küpecik Peyniri Üretim Projesi

Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Proje Konusu : Eğitim ve danışmanlık
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : Avrupa Birliği
Güncelleme Tarihi : 2014-03-03 16:21:25
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,ÖZER ALPER,ERYİĞİT CANAN,ÖZKAN TEKTAŞ ÖZNUR
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2016
Bitiş Tarihi :31.12.2016

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :15.12.2016
Bitiş Tarihi :01.06.2017

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2020
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniiversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi :
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :03.07.2013

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,GÜÇLÜ PEMBE,ÜNLÜ HÜLYA,ZÜLFİKAR BERNA ŞAFAK
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Nicel Karar Yöntemleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,ERYİĞİT CANAN,ÖZKAN TEKTAŞ ÖZNUR,ERDOĞAN BAYRAM ZAFER,GENÇTÜRK FERİDE ESRA,CANLI ZEYNEP,ÖZER ALPER,AKYOL AYŞE,SANDIKCI TÜRKDOĞAN AYŞE ÖZLEM,SABAH KIYAN ŞENAY
Görevi : Yayın Kurulu Üyeliği
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2015
Bitiş Tarihi :31.12.2015

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : KARATEKİN ARMAĞANI

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,GÜMÜŞÇÜ OSMAN,BEŞE ERTAN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :01.01.2021
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araşatırmaları Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı :
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Yayın Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yazar Bilgisi : Kavak Bahtışen,KOÇAK FETHULLAH AKIN,ÖZER ALPER,ÖZKAN TEKTAŞ ÖZNUR,ERYİĞİT CANAN,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Ürün ve Marka Yönetimi
Tüketici Davranışları
Hizmet Pazarlaması

Güncelleme Tarihi : 2021-09-23 17:21:12

Başarılar & Tanınırlık

En iyi Bildiri ödülü

2014

Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül

TÜRKİYE

Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü

2009

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!