YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 22.12.2024 16:04:03
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 22.12.2024 14:33:03
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 4.12.2024 14:36:56

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ ALPER USLUKAYA




Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2019 - 2023

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (DR)/

Tez Adı: Öğretmen presenteizminin iş talepleri kaynakları teorisi perspektifinden bir analizi

Yüksek Lisans

2015 - 2018

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Nurettin Topçu'nun eğitim anlayışının felsefi yaklaşımlar açısından bir değerlendirmesi

Lisans

2000 - 2005

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/FELSEFE GRUBU ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Eğitim Yönetimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2024 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER

Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.

Dersler

VERİLEN DERSLER

Özel Öğretim Yöntemleri,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 11

Makale Adı : The Relationship of Trust in the Principal and Servant Leadership’s Interaction with Work Engagement and Teacher Passion: A Multilevel Moderated Mediation Analysis

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ,ALANOĞLU MÜSLİM
Dergi Adı : CURRENT PSYCHOLOGY
Cilt :
ISSN : 1046-1310
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Adaptation of the quiet quitting scale for teachers to Turkish culture: An empirical psychometric investigation

Yazar Bilgisi : ALANOĞLU MÜSLİM,KARABATAK SONGÜL,USLUKAYA ALPER,KULOĞLU AYŞENUR
Dergi Adı : International Journal of Assessment Tools in Education
Cilt : 11
ISSN : 2148-7456
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : The relationships between teacher self‐efficacy, optimism, perceived social support, and burnout: A moderated mediation analysis using the revised job demands–resources model

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Dergi Adı : Psychology in the Schools
Cilt :
ISSN : 0033-3085
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : The relationships between supervisor and colleague support interaction with teacher presenteeism and work engagement: a multilevel moderated mediated analysis

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ
Dergi Adı : Current Psychology
Cilt :
ISSN : 1046-1310
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : The relationships between teacher presenteeism, emotional demands, trust in principal and emotional exhaustion: A multilevel moderated mediated analysis

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ
Dergi Adı : Social Psychology of Education
Cilt : 26
ISSN : 1381-2890
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Can a supportive supervisor be a treasure for teachers? A multilevel analysis of the relationship between perceived supervisor support, work engagement, and burnout

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ
Dergi Adı : Psychology in the Schools
Cilt : 60
ISSN : 0033-3085
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Perceived Teacher Informal Relationship Scale: A scale development and measurement invariance study.

Yazar Bilgisi : DEMİRTAŞ ZÜLFÜ,USLUKAYA ALPER
Dergi Adı : International Journal of Contemporary Educational Research
Cilt : 10
ISSN : 2148-3868
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Perceived-teacher presenteeism scale: A scale development study

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ,ALANOĞLU MÜSLİM
Dergi Adı : International Journal of Assessment Tools in Education
Cilt : 9
ISSN : 2148-7456
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Presenteeism İyi Midir Kötü Müdür? Okullarda Fenomenolojik Bir Çalışma

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ,ALANOĞLU MÜSLİM
Dergi Adı : Kuramsal Eğitimbilim
Cilt : 15
ISSN : 1308-1659
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Okul Yöneticilerinin Algılarına Göre Karar Alma Süreci: Bir Durum Çalışması

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ
Dergi Adı : Educational Reflections
Cilt : 5
ISSN : 2587-0068
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Öğretmen Algılarına Göre İşyerinde Dışlama: Eğitim Kurumlarında Nitel Bir Araştırma

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ
Dergi Adı : Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi: Teori Ve Uygulama
Cilt :
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2020

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 13

Makale Adı : DEVELOPING EMPOWERING LEADERSHIP BEHAVIORS OF SCHOOL PRINCIPALS: A PHENOMENOLOGICAL STUDY OKUL MÜDÜRLERİNİN GÜÇLENDİRİCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARININ GELİŞTİRİLMESİ: BİR OLGUBİLİM …

Yazar Bilgisi : A USLUKAYA, P Teftişi
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The relationships between supervisor and colleague support interaction with teacher presenteeism and work engagement: a multilevel moderated mediated analysis

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtas
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Adaptation of the quiet quitting scale for teachers to Turkish culture: An empirical psychometric investigation

Yazar Bilgisi : M Alanoğlu, S Karabatak, A Uslukaya, A Kuloğlu
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The relationships between teacher self‐efficacy, optimism, perceived social support, and burnout: A moderated mediation analysis using the revised job demands–resources model

Yazar Bilgisi : A Uslukaya
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : The relationship of trust in the principal and servant leadership’s interaction with work engagement and teacher passion: a multilevel moderated mediation analysis

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtas, M Alanoglu
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Perceived Teacher Informal Relationship Scale: A scale development and measurement invariance study.

Yazar Bilgisi : Z Demirtaş, H Çaçan, U A.
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 2

Makale Adı : Can a supportive supervisor be a treasure for teachers? A multilevel analysis of the relationship between perceived supervisor support, work engagement, and burnout

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtas
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : The relationships between teacher presenteeism, emotional demands, trust in principal and emotional exhaustion: A multilevel moderated mediated analysis.

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtas
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 6

Makale Adı : Is presenteeism good or bad? A phenomenological study in schools

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtaş, M Alanoğlu
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 4

Makale Adı : Perceived-teacher presenteeism scale: A scale development study

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtaş, M Alanoğlu
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : Öğretmen algılarına göre işyerinde dışlama: Eğitim kurumlarında nitel bir araştırma

Yazar Bilgisi : A Uslukaya, Z Demirtaş
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 11

Makale Adı : Nurettin Topçu'nun eğitim anlayışının felsefi yaklaşımlar açısından bir değerlendirmesi

Yazar Bilgisi : A Uslukaya
Yayın Tarihi : 2018
Atıf Sayısı : 5

Makale Adı : Decision Making Process According to Perceptions of School Administrators: A Case Study in Educational Institutions [Okul Yöneticilerinin Algılarına Göre Karar Alma Süreci: Bir …

Yazar Bilgisi : A USLUKAYA, Z DEMİRTAŞ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 4

Bildiri Adı : Okul Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Sessiz İstifa Davranışı Arasındaki İlişki

Etkinlik Adı : III. Uluslararası Fırat Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2024
Basım Tarihi :19.11.2024

Bildiri Adı : Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışlarının Geliştirilmesi: Bir Olgubilim Çalışması

Etkinlik Adı : III. Uluslararası Fırat Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.10.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.10.2024
Basım Tarihi :19.11.2024

Bildiri Adı : Öğretmen öz-yeterliği, algılanan yönetici desteği ve duyarsızlaşma ilişkisi: Öz-yeterliğin rolünü anlamak.

Etkinlik Adı : 16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi.
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ,ALANOĞLU MÜSLİM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.04.2023
Basım Tarihi :01.05.2023

Bildiri Adı : Okullarda informal iletişim düzeyinin belirlenmesi amacıyla literatür taraması çalışması

Etkinlik Adı : VII. Uluslararası Battalgazi bilimsel çalışmalar kongresi.
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DEMİRTAŞ ZÜLFÜ,USLUKAYA ALPER,Çaçan Hanifi
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.01.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Sistemde kayıtlı kitap kaydı bulunamadı!

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!

Yayın Adı : Öğretmen Denetimlerinde Alternatif Olarak Portfolyo Kullanımına Yönelik Öğretmen Ve Okul Yöneticilerinin Görüşleri

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :30.01.2024
Bitiş Tarihi :05.07.2024

Yayın Adı : İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Okul Müdürlerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışları ile Öğretmenlerin İşe Yabancılaşma Algıları Arasındaki İlişki

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :10.02.2024
Bitiş Tarihi :24.04.2024

Yayın Adı : Evaluation of ChatGPT Usage in Preschool Education: Teacher Perspectives

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : İngilizce
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :22.08.2024
Bitiş Tarihi :08.10.2024

Yayın Adı : Kısa Süreli Uzaktan Eğitimin Akademisyenler Üzerindeki Etkisi (Kovancılar Meslek Yüksekokulu Örneği)

Yazar Bilgisi : USLUKAYA ALPER
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
Başlama Tarihi :01.02.0204
Bitiş Tarihi :29.07.2024

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Eğitim Yönetimi

Anahtar Kelimeler :




Güncelleme Tarihi : 2024-02-13 21:28:38

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!