YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 22.12.2024 14:34:28
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 17.12.2024 19:17:06
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 11.12.2024 19:16:40

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ ABDULLAH BAŞ




  • E-posta: abdullahbas@karatekin.edu.tr
  • Bağlı Birimi : İktisat Tarihi
  • İş Tel (Dahili): +90 (376) 218 95 00 / 7674

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2013 - 2019

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/

Tez Adı: İŞLETME KABİLİYETLERİNİN BİRLİKTE DEĞER YARATMAYA ETKİSİ: PAZAR TÜRBÜLANSI VE TEKNOLOJİK TÜRBÜLANSIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ

Yüksek Lisans

2010 - 2013

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Tez Adı: İşletmeleri Dönüştürme Aracı Olarak Pazarlama Miyopisinin Stratejik Değerlendirmesi

Lisans

2005 - 2010

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Pazarlama

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2013 -
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA CONTENTS ON BRAND EQUITY AND BRAND AWARENESS (THE DJIBOUTIAN PERSPECTIVE)
Diğer / Yurtdışı Enstitü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı
ASMA FOUAD ABDILLAHI ASMA FOUAD ABDILLAHI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Dersler

VERİLEN DERSLER

Verilen ders bilgisi bulunamadı.

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 5

Makale Adı : Nostaljik Marka Konumlandırma, Marka Otantikliği ve Marka Değerinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkileri

Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Cilt :
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Türkiye’de Kurumsal Teori Alanında Çalışan Akademisyenlerin Küçük Dünya Varsayımı

Yazar Bilgisi : BERAHA AYDIN,CANBOLAT ELA,ÇELİKSOY EMİNE,BAŞ ABDULLAH
Dergi Adı : Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1308-5549
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : “JUST DO IT!” NE, NEDEN, NASIL?: MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ

Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,BAŞ ABDULLAH,GÜÇLÜ PEMBE
Dergi Adı : Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt : 11
ISSN :
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Müşteri Odaklılık ve Algılanan Kalitenin MüşteriSadakati Oluşumuna Etkisi

Yazar Bilgisi : ŞENBABAOĞLU EMİNE,BAŞ ABDULLAH,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 1309-6362
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : İşletmelerin Müşteri Odaklılık ve Müşteri Tatmini Düzeylerinin Güven Oluşumuna Etkisi Müşteri Boyutunda Bir Değerlendirme

Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH,ŞENBABAOĞLU EMİNE,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Dergi Adı : Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
Cilt : 71
ISSN : 0378-2921
Yayın Tarihi : 2016

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Atıf Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (Google Scholar) : 13

Makale Adı : Nostaljik Marka Konumlandırma, Marka Otantikliği ve Marka Değerinin Ağızdan Ağıza İletişime Etkileri

Yazar Bilgisi : A Baş, EŞ Dölarslan
Yayın Tarihi : 2022
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : Türkiye'de Kurumsal Teori Alanında Çalışan Akademisyenlerin Küçük Dünya Varsayımı 1

Yazar Bilgisi : A Beraha, EÖ Canbolat, E Çeliksoy, A Baş
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı :

Makale Adı : İşletme kabiliyetlerinin birlikte değer yaratmaya etkisi: Pazar türbülansı ve teknolojik türbülansın düzenleyici rolü

Yazar Bilgisi : A Baş
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : İşletmelerin müşteri odaklılık ve müşteri tatmini düzeylerinin güven oluşumuna etkisi: müşteri boyutunda bir değerlendirme

Yazar Bilgisi : BAŞ Abdullah, E ŞENBABAOĞLU, EŞ DÖLARSLAN
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 24

Makale Adı : İŞLETMELERİN MÜŞTERİ ODAKLILIK VE MÜŞTERİ TATMİNİ DÜZEYLERİNİN GÜVEN OLUŞUMUNA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : A BAŞ, E Şenbabaoğlu Danacı, EŞ DÖLARSLAN
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 2*

Makale Adı : Müşteri odaklılık ve algılanan kalitenin müşteri sadakati oluşumuna etkisi

Yazar Bilgisi : E Şenbabaoğlu, A Baş, EŞ Dölarslan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 20

Makale Adı : Application of Evolutionary Game Theory to Strategic Innovation

Yazar Bilgisi : E Ozkan-Canbolat, A Beraha, A Bas
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 66

Makale Adı : Müsteri Odaklilik ve Algilanan Kalitenin Müsteri Sadakati Olusumuna Etkisi 1

Yazar Bilgisi : E Senbabaoglu, A Bas, ES Dölarslan
Yayın Tarihi : 2016
Atıf Sayısı : 1

Makale Adı : An Alternative Forms of Organizing Business Model: A Model of Value Creater Networks

Yazar Bilgisi : E Ozkan-Canbolat, A Bas, R Cafri
Yayın Tarihi : 2014
Atıf Sayısı : 9

Makale Adı : İşletmeleri dönüştürme aracı olarak pazarlama miyopisinin stratejik değerlendirilmesi: Türkiye tekstil işletmelerinde araştırma

Yazar Bilgisi : A Baş
Yayın Tarihi : 2012
Atıf Sayısı : 3

Makale Adı : “JUST DO IT!” NE, NEDEN, NASIL?: MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ1

Yazar Bilgisi : EŞ DÖLARSLAN, A BAŞ, P GÜÇLÜ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : Türkiye’de Kurumsal Teori Alanında Çalışan Akademisyenlerin Küçük Dünya Varsayımı

Yazar Bilgisi : EÖ CANBOLAT, A BERAHA, E ÇELİKSOY, BAŞ Abdullah
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :

Makale Adı : JUST DO IT!” NE, NEDEN, NASIL?: MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ

Yazar Bilgisi : EŞ DÖLARSLAN, BAŞ Abdullah, P GÜÇLÜ
Yayın Tarihi : 0
Atıf Sayısı :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 11

Bildiri Adı : Ağızdan Ağıza İletişime Nostaljik Marka Konumlandırma, Marka Otantikliği ve Marka Değerinin Etkileri

Etkinlik Adı : 26. Pazarlama Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH, DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :23.06.2022

Bildiri Adı : PAZARLAMA MİYOPİSİNİN STRATEJİK DEĞERLENDİRİLMESİ: TEHDİT Mİ FIRSAT MI?

Etkinlik Adı : ÇUKUROVA ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Strateji>Stratejik Yönetim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.12.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :19.12.2018

Bildiri Adı : ”JUST DO IT” NE, NEDEN, NASIL? MARKA VE ÜRÜN FAYDASININ İNSAN İHTİYAÇLARININ TATMİNİNDEKİ ROLÜ

Etkinlik Adı : 22. PAZARLAMA KONGRESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,BAŞ ABDULLAH,GÜÇLÜ PEMBE
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2017
Basım Tarihi :28.09.2017

Bildiri Adı : The Effect of Organizational Capabilities on Co-Creation of Value

Etkinlik Adı : International Colloquium on Design, Branding and Marketing
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH,KOÇAK FETHULLAH AKIN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.04.2017
Basım Tarihi :05.04.2017

Bildiri Adı : Application of Evolutionary Game Theory to Strategic Innovation

Etkinlik Adı : 12th International Strategic Management Conference, ISMC 2016, 28-30 October 2016, Antalya,Turkey
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CANBOLAT ELA,BERAHA AYDIN,BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :24.11.2016

Bildiri Adı : İşletmelerin Güven Düzeyinin Müşteri Boyutunda Stratejik Açıdan Değerlendirilmesinde Firmanın Müşteri Odaklılık Düzeyi ve Müşteri Tatmininin Rolü

Etkinlik Adı : 23. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH,ŞENBABAOĞLU EMİNE,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.05.2015
Basım Tarihi :14.05.2015

Bildiri Adı : İşletmelerin Müşteri Odaklılık Düzeyinin Algılanan Kalite ve Müşteri Sadakati Oluşumu Üzerindeki Etkisinin Müşteriler Açısından Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : 14. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞENBABAOĞLU EMİNE,BAŞ ABDULLAH,DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.05.2015
Basım Tarihi :07.05.2015

Bildiri Adı : Analysizng the Metal Exchange Data With R

Etkinlik Adı : MAC-EMM 2014
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ULAŞ EFEHAN, BAŞ ABDULLAH, AKTAN MERT
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->İstatistik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.12.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.12.2014
Basım Tarihi :05.12.2014

Bildiri Adı : An Alternative Forms of Organizing Business Model A Model of Value Creater Networks

Etkinlik Adı : 10th International Strategic Management Conference
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : CANBOLAT ELA,BAŞ ABDULLAH,CAFRI REYHAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.06.2014
Basım Tarihi :15.09.2014

Bildiri Adı : Role of Management Innovation and Transformational Leadership inGaining and Sustaining Competitive Advantage

Etkinlik Adı : The 2nd MultidisciplinaryAcademic Conference
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :
Yazar Bilgisi : BAŞ ABDULLAH,aktan mert
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Yönetim ve Strateji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.12.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.12.2013
Basım Tarihi :06.12.2013

Bildiri Adı : Türkiye'de Kurumsal Teori Alanında Çalışan Akademisyenlerin Küçük Dünya Problemi

Etkinlik Adı : 21. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CANBOLAT ELA, ÇELİKSOY EMİNE, BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Kamu Yönetimi>Katılım ve Yönetişim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 30.05.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :01.06.2013
Basım Tarihi :30.05.2013

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 3

Kitap Adı : Doç.Dr. Betül BALIKÇIOĞLU’nu Anlamak: İktisadi ve Politik Konular

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : DÖLARSLAN EMRE ŞAHİN,BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-254-931-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : İklim Değişikliği ve Etkileri: Bütünsel Bir Yaklaşım

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : BİDGE Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-372-159-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2024

Kitap Adı : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar 2

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : BAŞ ABDULLAH
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Platanus Publishing
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6971-44-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2023

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1

Proje Adı: İnsan İhtiyaçlarının Tatmininde Marka Faydasının Rolü/ Proje No: İİBF200217B27 ÇKÜ. BAB

Başlama Tarihi : 01.02.2017
Bitiş Tarihi : 15.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-01-02 18:09:33
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

Bilim Alanı : Pazarlama

Anahtar Kelimeler :
Tüketici Davranışları
Ürün ve Marka Yönetimi


Güncelleme Tarihi : 2023-01-06 23:18:13

Başarılar & Tanınırlık

Prof. Dr. Mehmet Oluç En İyi Bildiri Ödülleri (İkincilik Ödülü)

2017

Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!